Murt4d Dan Kembali Mem3luk Islam, Ini Resp0n ‘Meng3jutkan’ UAS Buat Pelakon Ini!!

Sebelum ini kisah pelakon Indonesia yang digelar sebagai Bang Tig0r pernah digemparkan apabila memilih untuk murt4d dengan keluar dari agama asalnya iaitu Islam kepada Kristi4n. Menurut bekaci.suara.com, kini Bang Tig0r memilih untuk kembali kepada Islam.

Kehidupan Berubah Setelah Mengenali Isteri

via Ind News

Sebelum bertemu dengan Aisyah, isterinya yang sekarang, Bang Tig0r, telah bertukar agamanya daripada Islam ke Kristi4n. Kehidupan pelakon ini telah berubah sejak dia berkahwin dengan Aisyah Sa’diah dan memilih Islam sebagai kepercayaannya.

Meminta Pandangn Ustaz Abdul Samad(UAS)

via Berita Baru

Bang Tig0r yang dulunya pernah bersama Ustaz Abdul Somad (UAS) dalam Persatuan Artis Komedi Indonesia pernah bertanya kepada UAS mengenai perjalanan penukaran agamanya.

Saya pernah menjadi seorang Muslim, kembali kepada agama Kristi4n, kembali kepada Islam. Bagaimana dengan itu, Tuan Ustaz ?

Reaksi Yang Meng3jutkan Dari UAS

via Ind News

UAS segera menjawabnya dan mendoakan yang terbaik untuk Bang Tig0r. Menurut bekaci.suara.com, UAS juga menjelaskan bagaimana Islam memandang perkara yang dilalui oleh Bang Tig0r itu.

… Jadi jika Islam, setelah itu dia murt4d, kembali kepada Islam, maka dia diterima. Oleh itu, semoga Bang Tig0r teguh dalam iman dan Islam.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:muraimy

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*