Keluarga Gajah tetiba2 lalu cetus p4nik, “Motor tu baru nak ambik…”

Apabila melalui kawasan hutan, perkara yang paling dit4kuti pengguna jalan raya adalah terserempak dengan haiwan-haiwan di situ.

Seperti gajah yang selalunya akan melintasi jalan raya bersama-sama keluarga mahupun rakan-rakan mereka. Begitulah juga yang sempat dirakam oleh pengguna TikTok atas nama h_AM24_h ini beberapa hari lalu.

IMG_20210806_134109

Walau bagaimanapun, momen terserempak dengan gajah itu membuktikan tidak semestinya haiwan itu akan berlakuan ganas dimana dalam rakaman ini menunjukkan bahawa sekumpulan gajah hanya ingin melalui jalan raya sahaja.

Menerusi video yang dimuat naik, hantaran tersebut membuatkan netizen dapat melihat kecomelan keluarga gajah secara tiba-tiba melintasi jalan tanpa menganggu manusia yang berada di situ.

Walau bagaimanapun, momen yang sempat dirakam itu turut mengundang netizen tercuit hati menyaksikan dua buah motor disitu yang mujurlah sempat menghentikan kenderaan.

Lalu menjengah ke ruangan komen, hantaran video oleh pengguna TikTok itu merasa lega dengan kepantasan individu yang membawa motor tersebut dimana dalam pada masa yang sama, netizen memberikan beberapa respon lucu selepas menonton telatah gajah yang tiba-tiba muncul.

“Wuihh bahaya motor tu, nasib sempat brek”

IMG_20210806_134212

“Sikit lagi eh member tu nak join kelompok orang kuat, kalau tak jadi anak angkat gajah…”

IMG_20210806_134248IMG_20210806_134310

“Bro moto tu…”

Gajah

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*