Siti Sarah akhirnya ditidurkan, ini yg berlaku kepada bayi dalam kandungan

SELEPAS beberapa jam ditidurkan kerana tahap oksigen rendah, penyanyi Siti Sarah yang sedang hamil lapan bulan kini menunjukkan perkembangan p0sitif.

Terbaharu suaminya yang juga pelawak Shuib memaklumkan Sarah bakal menjalani pembed4han untuk mengeluarkan bayinya sekitar pukul 2 petang, Jumaat.

Perkara itu dimaklumkan pengurus Siti Sarah, Nana Mohd. Rom daripada syarikat Indigital Music.

“Alhamdulillah, Shuib hubungi saya tadi memberitahu sebaik saja habis bacaan Yasin tadi, doktor beritahu Sarah semakin stabil. Insya-Allah pukul 2 ini doktor akan lakukan pembed4han untuk keluarkan bayi.

“Kalau berjaya, Insya-Allah segalanya okay… Insya-Allah Sarah akan okay,” katanya kepada mStar.

MOHON DOAKAN  TERIMA KASIH SEMUA..SEMOGA ALLAH MEMBERKATI KITA SEMUA….DOAKAN SITI SARAH BT RAISSUDDIN

Terdahulu media melaporkan penyanyi Siti Sarah Raisuddin yang sedang sarat mengndung tujuh bulan dimasukkan ke unit rwatan rapi (lCU) Hspital Unversiti Kebangsaan Malaysia (HUKM), Cheras berikutan tahap oksi.gen yang semakin tidak stabiI akibat jngkitan C0V!D.I9.

Perkara tersebut diberitahu suaminya, Shuib menerusi satu hantaran status Instagram sebentar tadi.

Menurut Shuib, isterinya dimasukkan ke lCU berikutan tahap oksi.gennya yang semakin tidak stabiI.

” Pagi tadi isteri saya telah dimasukkan ke lCU disebabkan oksi.gen yang tidak berapa stabiI dan keadaan dia yang tidak berapa baik,” kata Shuib dalam satu hantaran dalam Instagramnya sebentar tadi.

Dalam pada itu, Shuib memohon keberkatan hari Jumaat untuk peminat dan orang ramai mendoakan kesembuhan buat isterinya.

” Saya mohon di hari baik, hari Jumaat doakan Sarah dan anak dalam kndungan.

” Semoga dipermudahkan urusan dan semoga Allah memberi kekuatan untuk mereka. Semoga Allah merahmati kita semua,” tulis Shuib.

Petang Rabu, Sarah atau nama sebenarnya Siti Sarah Raisuddin, 37, terpaksa dikejarkan ke HUKM berikutan tahap oksi.gen yang semakin menurun.

Terdahulu, Sarah dan Shuib sekeluarga pos1tif C0V!D.I9 sejak 25 Julai lalu selepas pembantu rumah mereka disahkan pos1tif waba.k m4ut tersebut.

Mereka sekeluarga menjalani ujian saringan selepas pembantu rumah disahkan pos1tif viru\vs berbahaya tersebut.

Sarah dan Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad, berkahwin pada 2011, memiliki tiga cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6.

Status IG Shuib dihujani titipan doa dari rakan artis

Sementara itu menerusi semakan di Instagram Shuib, status terkini yang beliau tulis telah mendapat perhatian termasuk dari rakan-rakan artis.

Antara yang menitip doa buat Siti Sarah termasuklah Remy Ishak, Lisa Surihani, Almy Nadia, Zarul Umbrella, Pekin, Nazia Mustafar, Umie Aida dan Niena Azman.

” Stay strong Ib, moga Allah mudahkan urusan kau, Sarah dan anak dalam kandungan serta ahli keluarga yang lain. Ujian hebat untuk manusia hebat. In shaa Allah kami titipkan doa dalam setiap waktu” tulis Remy Ishak.

” Allahu.. SubhanAllah.. kurniakanlah kesembuhan dan syifa’ ke atas Siti Sarah Raisuddin , Ya Rabb Ya Syafi..” tulis Lisa Surihani.

” Ya Rabb.. berilah kekuatan semangat dan kesembuhan dengan segera buat siti sarah dan anak dlm kandungannya. Aamiin..” ucap Umie Aida.

Minggu lalu, Siti Sarah dan suaminya yang juga pelawak, Shuib Sepahtu serta tiga cahaya mata disahkan pos1tif C0V!D.I9.

Keadaan Siti Sarah dikongsi suaminya, Shuib menerusi laman Instagram (IG), semalam.

Dalam perkongsian video 14 saat itu, Siti Sarah kelihatan duduk atas kerusi roda sambil memakai oksi.gen dan dipeluk oleh tiga cahaya mata sebelum dibawa menaiki ambuIans.

” Assalamualaikum, saya memohon doakan isteri, Siti Sarah Raisuddin.

” Doakan semoga Sarah dan anak dalam kandungan diberi kesihatan kembali serta dipermudahkan segala urusan,” tulis Shuib.

Sementara itu, syarikat pengurusan, Indigital Music dalam kenyataan memaklumkan Siti Sarah sepatutnya memotong gelang semalam, tetapi mengalami batuk dan mengadu tidak selesa, sejak kelmarin.

” Siti Sarah dibawa dengan ambuIans kira-kira jam 6.30 petang semalam untuk mendapatkan rwatan.

” Sepatutnya sudah memotong gelang kuarntin, tetapi keadaan kesihatannya kurang memuaskan.

” Tahap oksi.gen semakin menurun menyebabkannya terpaksa dikejarkan ke HCTM,” kata pengurusnya, Nana Mohd Rom.

Siti Sarah dan keluarga menjalani ujian saringan C0V!D.I9 selepas pembantu rumah disahkan pos1tif pand3mik pada 25 Julai lalu.

Bagaimanapun, Siti Sarah dan keluarga hanya menjalani tempoh kuarntin selama 14 hari di rumah.

Siti Sarah dan Shuib mendirikan rumah tangga pada 26 Februari 2011. Pasangan dikurniakan tiga cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6.

Sumber:k0smo dan IG Shuib

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*