Diam tak diam Hero!in Drama Pangako Sa ‘Yo baru sahaja melahirkan Anak ke-5

Popular menerusi drama Filipina, Pangako Sayo dan Sanay Wala Nang Wakas, ramai dalam kalangan kita yang ‘melekat’ di kaca TV untuk menonton drama ini. Dulu ramai yang meminati rancangan dari seberang kerana menampilkan sang hero yang kacak dan sang her0ine yang jelita.

Mesti ramai yang tertanya apa yang pelakon jelita Kristine Hermosa apabila sekarang dilihat makin kurang menyerlag di kaca televisyen. Kristine Hermosa baru melahirkan bayi lelaki yang sihat dan sangat comel yang diberi nama Vittorio Isaac.

Bayi comel itu mengambil iras kecantikan ibunya dan ketampanan ayahnya kerana ramai pengikut dah peminat Kristine Hermosa yang memuji kecomelan baby isaac itu. Menjengah di Aplikasi Instagram Kristine Hermosa, Ramai yang mengucapkan tahniah atas kelahiran bayi isaac.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kristine Hermosa-Sotto (@khsotto)

Kristine mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada suami dan keluarganya kerana berada di sisinya di saat dia hendak melahirkan dan tidak lupa juga kepada doktor dan jururawat yang menjaga dan menolongnya sepanjang proses kelahiran tersebut.

Diharapkan semoga ibu dan bayi sihat walafiat dan boleh bersama keluarga tercinta. Kristine Hermosa tetap cantik wlaaupun selepas melahirkan bayi Isaac yang comel tu.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Ig khsotto

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*