Polis Ded4hkan Bagaimana S1ndiket Melibatkan Pelawak Popular Itu Membawa Gadis Gadis Untuk ‘Disewa’. Rupanya Ini Cara L1cik Mereka

#Gambar gadis diatas sekadar hiasan

Seorang selebriti lelaki berusia 40-an yang dit4han polis berhubung kegiatan pemerd4gangan manusia dipercayai terbabit dengan khidmat se.ks di hotel dengan bayaran melebihi RM1,000 untuk tempoh lapan jam.

Sumber berkata, siasatan polis mendapati artis lelaki terbabit berperanan sebagai ‘penghantar’ pekerja se.ks yang terlebih dahulu ditempah secara dalam talian menggunakan aplikasi WhatsApp.

Menurutnya, berdasarkan siasatan awal, artis lelaki terbabit mengambil pekerja se.ks itu di Bukit Jalil, Kuala Lumpur sebelum membawanya ke sebuah hotel di Kuala Pilah, Negeri Sembilan pada Ahad lalu.

“Soal siasat terhadap wanita ditahan itu mend4kwa dia terbabit dalam kegiatan pela.curan dikendalikan seorang ejen bernama Kevin yang berperanan mempromosikan khidmat se.ks melalui pelbagai aplikasi media sosial.

“Biasanya pelanggan yang berminat diminta mendepositkan wang ke dalam akaun bank diberikan Kevin untuk melanggan pela.cur,” katanya.

Menurutnya, artis lelaki itu yang mend4kwa kekasih wanita terbabit berperanan sebagai transporter untuk menghantarnya kepada pelanggan yang menanti di hotel.

“Tangkapan dilakukan bukan secara kebetulan berikutan polis merancang rapi dan mengadakan operasi khas bagi memb0ngkar aktiviti pemerdag4ngan manusia itu untuk tujuan eksploitasi se.ks.

“Hasil penah4nan itu, polis menemui pelbagai barang bukti antaranya telefon pintar, k0ndom dan wang disyaki hasil kegiatan jen4yah itu,” katanya.

Dalam kejadian 10 pagi Ahad lalu, polis menahan artis itu selepas dipercayai terbabit dalam kegiatan pemerd4gangan manusia bagi tujuan eksploitasi se.ks dalam sekatan jalan raya di Ulu Bendul, Negeri Sembilan.

Ketua Polis Daerah Kuala Pilah Superintendan Amran Mohd Ghani berkata, susulan tangkapan itu pihaknya berjaya menyelamatkan seorang wanita di sebuah bilik hotel berkenaan.

“Kes disiasat di bawah Se.ksyen 12 Akta Antipemerd4gangan Orang dan Antipenyelvdupan Migran (Atipsom) 2007 yang memperuntukkan hukuman penj4ra tidak lebih 15 tahun dan boleh dikenakan denda jika sabit kesal4han.

“Mngsa yang diselamatkan mendapat perintah perlindungan sementara dan ditempatkan di sebuah rumah perlindungan di Johor,” katanya.

Amran berkata, lelaki itu kini ditahan reman mengikut Se.ksyen 117 Kanun Prosedur Jen4yah (KPJ) selain dikenakan k0mpaun atas kesalahan rentas negeri tanpa kebenaran di bawah Peraturan-Peraturan Pencegahan dan Pengawalan Penyakit Berj4ngkit (Langkah-langkah di Dalam Kawasan Tempatan J4ngkitan).

“Sias4tan lanjut berkaitan kes ini diteruskan bagi mengenal pasti rangkaian kegiatan pemerdag4ngan orang ini,” katanya.

Sumber : HMETRO ONLINE

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://www.awatttsyeikhh.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*