“Nak Semua Orang Ada Tudung ni”..” -Fazura Dedah Ada Maksud Harga Tudung Serendah RM27

Pelakon Nur Fazura menyifatkan harga tudung yang dijual dengan harga serendah RM27 sehelai menepati dengan matlamat awalnya menghasilkan rangkaian berkenaan.

Menurut Fazura, dia sebolehnya mahu semua wanita tidak rasa terbeban, sekaligus mampu memiliki helaian tudung yang dikeluarkan.

“Syukur Alhamdulillah, ramai juga orang tanya RM27, semua tak percaya kan. Tapi i think, its my first attention… sebab saya nak semua orang pakai, semua orang be able to beli.

“Sebagai businesswoman, i must be honest and sincere. Sudah tentu kita nak untuk lebih, buat duit and everything. Thats true dan saya boleh berbuat begitu, tetapi matlamat saya sedari awalnya i want semua orang to be able untuk beli,” katanya.

VIDEO

Perkara tersebut dikongsikan bintang filem Pisau Cukur itu di dalam sesi IG Live di Instagram bersama hos, Viviana Abdullah baru-baru ini yang telah dikongsikan kembali pengguna media sosial.

“Malah saya sendiri pun, kalau nak beli tudung macam kalau lebih RM50 macam… ‘mahalnya’. Jadi bila ia dibawah RM50, rasanya affordable. Mengapa tidak make it more affordable, RM27.

“I think its a good number sebab my birthday lepas tu the day Fattah purposed juga. Jadi ia dikira simbolik punya number,” katanya santai.

Terdahulu, Tudung Fazura telah dilancarkan bulan lalu dan sehingga kini, ia mendapat reaksi baik pengguna.

Foto: Instagram Fazura

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : mediahibburan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*