(Video) T4kut Baju Mereput, Che Ta Melaram Pakai Lawa-Lawa Pergi V4ksin

Sebut saja nama pelakon cantik Rozita Che Wan, pasti ramai tahu fesyen dan gaya penampilannya sering diperk4takan. Malah ramai wanita diluar sana mengagumi Che Ta yang tetap nampak muda meskipun usia hampir mencecah 50 tahun.

Jika sebelum ini Che Ta menggayakan beg mewah jenama Hermes Birkin ketika v4ksin pertama, untuk sunt1kan kali kedua kali ini pelakon itu tampil dengan busana glamor.

Menerusi satu video dikongsikan di Instagram, Che Ta menggayakan persalinan jubah berona perak dengan perincian labuci berkilauan sambil membawa beg tangan dengan warna senada.

Che Ta berkata dia teruja untuk keluar mendapatkan v4ksin d0s kedua itu dan melaram busana serba mewah itu kerana bimb4ng baju-bajunya akan repvt jika disimpan terlalu lama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1)

“Hari ini pergi v4ksin sekejap. Yang penting wajib ‘melet0p’. Masa sekarang ini, nak simpan baju lawa-lawa takut repvt.

“Tak kisahlah duduk rumah ke, pergi v4ksin ke, melaram sahajalah. Tak tahu bila lagi boleh melawa. Takut nanti tua dekat rumah sahaja,” tulisnya.

Jika sebelum ini Che Ta menjamu petugas barisan hadapan dengan kek lapis pandan cheese hasil air tangannya sendiri, kali ini memberikan petugas barisan hadapan tudung bawal, kek lapis pandan cheese dan minyak wangi jenamanya.

Komen Netizen

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*