[VIDEO] “Macam Nia Ramadhani Laa…” -Kecomelan Adik-Beradik Amyra Rosli Jadi Bualan Peminat

Sebut sahaja drama popular Nur, pasti pelakon utama Amyra Rosli yang diingati peminat drama tempatan apatah lagi bakat lakonannya itu diminati ramai.

Sehingga kebanyakan drama yang dibintangi oleh isteri kepada pelakon, Amar Baharin ini sering mendapat sambutan baik dan disebut-sebut peminat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)

Lihat sahaja followers Amyra Rosli yang telah mengumpul 5.8 juta dimana dia diikuti oleh pengguna lain yang selalu menantikan perkembangannya.

Melalui video yang dimuat naik ini pula, Amyra Rosli membuatkan peminat dan pengikut begitu terhibur dengan perkongsiannya yang memaparkan dia bersama dua lagi adik-beradik perempuannya. Difahamkan dia merupakan anak sulung daripada empat beradik.

VIDEO:

Dalam rakaman dikongsikan, Amyra Rosli dan adik-beradik perempuannya ini dilihat bersama-sama bermain cabaran trend yang memaparkan sikap mereka adik-beradik.

Kelihatan dalam video bagaimanapun turut ada anak Amyra Rosli yang mengundang peminat juga terhibur dengan kecomelannya dan dalam pada masa yang sama netizen memuji adik beradik selebriti ini.

“Comel jee semua”

Amyra RosliAmyra Rosli

Ada juga peminat diruangan komen yang melihat pelakon jelita ini sama persis seperti selebriti daripada Indonesia iaitu Nia Ramadhani lalu memuji kecantikan mereka.

“Amyra macam Nia Ramadhani la. Both pun cantik”

IMG_20210804_102825

“Yang belakang sekali tu faham ke? Comel je Anaqi”

IMG_20210804_102857IMG_20210804_102913

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*