[VIDEO] “Makcik Nak Pegi KL..” -Gelagat Pemuda Melayan Makcik Tua Tunggang Motosikal Mainan Cuit Hati Netizen

Musim PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) entah bila akan berakhir. Masyarakat seakan mula gelisah dan sudah tidak tahu untuk berbuat apa lagi untuk menghiburkan diri sendiri.

Justeru, tularlah pelbagai video pendek yang berbagai genre demi memuaskan kehendak masyarakat yang merasa terkurung di kediaman masing-masing. Ada yang lucu, ada yang ser4m, ada yang sedih tak kurang juga yang sengaja mencipta kontr0versi.

Terkini, tular di group-group whatsapps, video pendek warga emas yang menunggang motorsikal mainan di tepi sebuah kedai runcit.

Kelihatan juga anak muda yang bertanya “Makcik nak ke mana? Jawab warga emas tadi, makcik nak ke KL. Sambil berdekah-dekah ketawa.

Video ini tular dan mula dikongsi oleh netizen sejak semalam. Rata-rata menjadikan video-video pendek seperti ini sebagai bahan berhibur.

Diharapkan warga emas dalam video tersebut mematuhi SOP yang ditetapkan dengan duduk saja di rumah. Berkeliaran dan bermain-main di luar sangat berbah4ya untuk golongan warga emas, lebih-lebih lagi beliau tidak memakai pelitup muka.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://www.keramatviral.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*