Kngsi Video PM Muhyddin Di IG, Sekali Terima DM Sampai Linda Rafar Buat Lap0ran

Terkjut menerima kiriman ‘direct message’ berb4ur luc4h dan kata-kata k3sat di Instagram, penyanyi, Linda Rafar dan suaminya iaitu Syed Aiman telah tampil membuat laporan polis. Menurut Linda, mereka bakal mengambil tindakan undang-undang terhadap individu berkenaan.

Undang-undang negara tetap ada

Sebelum ini, Linda telah memuat naik satu video berkenaan Perdana Menteri Malaysia, Tan Sri Mahiaddin Yassin di akaun Instagram miliknya. Menerusi video tersebut, Linda memohon kepada masyarakat agar berfikir terlebih dahulu mengenai jasa dan peng0rb4nan Mahiaddin sebelum mereka mengeluarkan sebarang kata-kata k3s4t di media sosial.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LR (@lindarafar)

Susulan daripada video tersebut, Linda telah menerima satu kiriman ‘direct message’ daripada seorang individu yang tidak dikenali olehnya. Kiriman tersebut dipenuhi dengan kata-kata k3sat serta luc4h sehingga Linda dan suami nekad untuk membawa isu ini ke pihak berkuasa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LR (@lindarafar)

Undang-undang negara tetap ada. Jangan ingat dengan cara sebar f1tn4h terang-terang di Twitter, Facebook, Instagram anda semua terlepas ye! Even guna fake akaun or edit all pictures sebarkan, jangan fikir awak semua terlepas hukvm dunia! Just wait n see. Allah maha melihat. Takbir Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Ujar Linda lagi, negara ini mempunyai undang-undang dan individu di sebalik akaun tersebut tidak akan terlepas dengan hukvman dunia.

Kenapa manusia sekarang semakin bi4d4b?

Di ruangan komen, rata-rata netizen terkejut membaca kiriman ‘direct message’ yang dihantar oleh individu tersebut. Menurut netizen, individu berkenaan telah menggunakan akaun p4lsu untuk menghantar kata-kata k3sat seperti itu.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : http://limauasamboi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*