“Tak Dapat Tatapan Terakhir..” -Dapat Berita Ibu ‘PERGI’ Kerana C0VlD19, Anak Campak Phone Mer4ung

Kehilangan insan tersayang akibat C0V1D19 boleh menyebabkan tek4nan dan tr4uma kepada mereka yang ditinggalkan.

Tambahan lagi apabila ahli keluarga tidak dapat ‘mengiringi’ mahupun menatap wajah mereka buat kali yang terakhir. Selain itu, ramai juga yang berasa kes4l dan sed1h kerana tidak dapat menemani insan tersayang saat bert4rung dengan v1rus tersebut.

Begitulah peritnya yang dilalui oleh lelaki ini sewaktu menerima perkhabaran ibunya telah meningg4l dunia akibat C0V1D19.

Difahamkan lagi, ibunya disahkan positif C0V1D-19 dan setiap ahli keluarga tidak dibenarkan untuk melawat mahupun berjumpa pes4kit walaupun sekali.

Menerusi sebuah video yang dikongsi oleh @fhairulfizzy13 di aplikasi TikTok, kelihatan lelaki itu sedang duduk di tangga rumah sambil bercakap di telefon.

Namun siapa sangka, rupanya panggilan itu menyampaikan berita duk4 memaklumkan bahawa ibunya telah meningg4l dunia kerana C0V1D19.

Disebabkan terlalu terkejvt dan sed1h mendengar perkhabaran itu, lelaki itu terus menangis dan mencampakkan telefonnya sebelum meraung memanggil ibunya, ‘Makkkkk!’, buat beberapa kali.

VIDEO

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut meluahkan rasa seb4k tatkala menyaksikan video berkenaan. Malah, ramai yang berkongsi pengalaman sama terpaksa menghadapi kesed1han kehil4ngan insan tersayang akibat C0VID-19.

Mari sedekahkan al-Fatihah buat semua pes4kit yang telah ‘pergi’ meninggalkan kita kerana C0V1D19…

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://news60post.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*