“Gara-gara Lelaki..” Gadis Ayu Berhij4b Berubah Jadi Abang2

Siapa yang pernah bercinta dan patah hati pasti tahu betapa sakitnya ditinggalkan insan tersayang menjelang hari bahagia.

Bukan itu sahaja, sakit menanggung m4lu majlis tidak jadi juga menjadikan seseorang tu semakin keras hati dan member0ntak dengan menjadi individu berbeza agar dapat melupakan kenangan lama.

Hal ini samalah seperti perkongsian seorang gadis yang merubah imej menjadi lebih ‘t0mboi’ susulan kec3wa cintanya dengan seorang lelaki k4ndas ketika menghampiri hari istimewa mereka.

Menerusi TikTok yang mengelar dirinya @kucaijjr, dia memaklumkan sudah menempah pakaian untuk bersanding sebelum ini kerana menjangkakan lelaki tersebut serius dalam perhubungan.

@kucaijjrDari sini saya belajar untuk menghargai perempuan dan bukannya lelaki?. #fyp

♬ original sound – GADESメATIN • – atinpenat.

Namun menurutnya, lelaki tersebut tidak datang pun pada hari tersebut dan membuatkannya begitu sedih. Akhirnya dia memakai pakaian pengantin lelaki berkenaan untuk dijadikan konten TikTok.

Dia juga memberi pesanan kepada semua perempuan diluar sana agar hentikan mengajaknya berkahwin kerana dia sama sekali tidak dapat menunaikan hasrat itu kerana dia tetap seorang wanita juga.

@kucaijjrHahaha tolong la faham?. #fyp♬ original sound – a – ananlagicape.

Dia masih seorang perempuan

@kucaijjrBalas kepada @muhdakmal70 #fyp

♬ bunyi asal – Kucaiijrrr??

Pernah sayang lelaki, tapi tetap dikec3wakan

Menjawab soalan-soalan daripada warganet, @kucaijjr memaklumkan yang dia pernah sahaja menyayangi lelaki dan tidak pun terlalu memilih, namun tetap sahaja dikecewakan.

@kucaijjrHm #fyp♬ suara asli – FDJ NADA ATIKAH

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan pelbagai komen di salah satu video yang dimuat naik oleh pengguna TikTok itu.

Mereka mendoakan agar @kucaijjr kembali kepada fitrah asal dan berharap agar di ditemukan dengan seseorang yang baik serta menghargainya sebagai seorang perempuan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: TikTok @kucaijjr

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*