“Menitis Air Mata” Puteri Sarah Liyana Jumpa Pakcik ‘Vir4l’, Sekali Ini Yang Jadi

Pelakon Puteri Sarah Liyana tidak dapat menyembunyikan perasaan sebak apabila dia bertemu empat mata dengan lelaki warga emas yang tular baru-baru ini gara-gara menjadi m4ngsa sikap bi4dap seorang ahli perniagaan di sebuah pusat geland4ngan yang bertempat di ibu kota, semalam.

Sarah yang mengambil kesempatan untuk berjumpa dengan pakcik tersebut berkata, lelaki warga emas itu mengakui bahawa dia merasa malu dengan ins1iden tersebut.

Di kesempatan itu, Sarah menitipkan kata-kata semangat buat pakcik tersebut dan berkata bahawa perbuatan individu terlibat memang tidak diterima oleh ramai rakyat Malaysia yang merasakan tindakan tersebut sebagai melampau dan biad4p.

VIDEO :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana)

Alhamdullilah, syukur saya berkesempatan jumpa pakcik ini. Pakcik ini memang sedih dan malu sangat dengan apa yang berlaku. Sempat dia meluahkan perasaan. Pakcik tu sudah 64 tahun. Bayangkan kalau ibu bapa kita kena ‘sound’ macam tu? Saya cakap, ramai sayang pakcik dan hargai pakcik serta mendoakan pakcik..

KOMEN NETIZEN :

Menurut pelakon drama Sabarlah Duhai Hati ini lagi, seseorang itu tidak mempunyai ‘lesen’ untuk berlaku bi4dap terhadap orang lain meskipun hidup dilimpahi harta kekayaan dan memiliki pangkat yang tinggi.

Terdahulu. tular di media sosial apabila seorang usahawan telah mempersoalkan pakcik tersebut tentang adakah dia menyesal kerana tidak berusaha ketika di usia muda sehinggakan terpaksa hidup menjadi seorang gel4ndangan.

Terbaru, usahawan tersebut telah tampil membuat permohonan maaf di atas apa yang telah berlaku dan tidak berniat untuk berlaku kurang aj4r dan bi4dap.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*