[VIDEO] “Haa Kan Dah Kena Ngap Tu!!” -Wanita Beri Ikan Makan Di Kolam, Tapi Lain Pula Yang Berlaku

Bagi mereka yang pernah berkunjung ke zoo atau kolam ikan, tentunya pernah melalui pengalaman memberi makanan kepada haiwan. Macam situasi yang dikongsikan wanita ini apabila dia mencuba memberi makanan di kolam ikan yang dilawatinya ini.

Namun berlaku sesuatu yang di luar jangkaan apabila ikan pari yang muncul itu mempunyai saiz yang luar biasa besarnya. Bukan itu sahaja, wanita itu juga mula cu4k apabila melihat tangannya yang seakan-akan ‘hilang’ ketika memberinya makanan.

Di dalam video yang dikongsikan ini, wanita itu berkongsikan pengalamannya memberi makanan di kolam ikan itu. Aktivitinya itu turut ditemani oleh seorang pekerja di kolam ikan itu sebagai langkah berjaga-jaga dan untuk membimbingnya.

Semasa dia menyuakan tangan di dalam kolam ikan itu, muncul seekor ikan pari dalam saiz yang agak besar di permukaan air. Ikan pari itu kemudian menyambut makanan yang diberikan oleh wanita itu untuk memakannya.

kolam ikan

Memandangkan saiz ikan pari itu yang agak besar, tangan wanita itu juga kelihatan seperti ‘hilang’ ketika ikan itu mengambil makanan yang dihulurnya. Lebih mencuit hati, wanita itu kemudian menjer1t gara-gara cuak melihat apa yang berlaku.

Meninjau di ruangan komen, netizen turut sama terhibur melihat reaksi cuak dari wanita itu. Malah ada yang berseloroh mereka juga turut sama terkejut apabila mendengar jer1tan dari wanita itu yang t4kut melihat tangannya seolah-olah hilang.

“Kalau aku terkejvt macam tu auto masuk dalam air.”

wanita beri ikan

“Saya pernah kat Langkawi pegang umpan nak ikan makan sekali naik ikan 100kg gila besar..”

ikan

“Keluar suara jantan lah.”

komen

“Nasib tak melompat masuk kolam.”

tik tok

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*