‘Saya Tidak Pernah Berniat Ingin Mengh1na Sesiapa’ – Ahli Perniagaan Tampil Mohon Maaf

Di Instagram, seorang ahli perniagaan terkenal yang did4kwa berlaku b1adap terhadap seorang w4rga emas tampil membuat permohonan maaf secara terbuka dan menjelaskan perkara sebenar.

Saya tak ada niat

Berkenaan video pendek yang tular baru-baru ini, saya tidak pernah berniat ingin mengh1na sesiapa terutama uncle tersebut. Selama saya hidup, tidak pernah saya berlaku biadab kepada sesiapa terutama warga tua. Saya sedaya upaya cuba menghormati semua golongan. Tujuan hidup saya hanyalah ingin membantu, memberi manfaat dan mengubah hidup mereka yang memerlukan selain menjadi h4mba kepada yang esa. Jika ketika petikan video itu dirakam kelihatan seperti saya tidak berad4b dengan uncle tersebut, saya betul-betul mohon maaf atas ketidak berad4ban saya. Sejujurnya sebelum, semasa dan selesai bercakap, saya menyantuni uncle dan semua geland4ngan dengan baik dan mereka semua gembira pada hari tersebut. Sebab itu saya tidak terfikir akan ada sesuatu yang kurang baik baik dari video tersebut dan saya post di media sosial saya.

Menurut ahli perniagaan tersebut, dia tidak pernah terlintas untuk menghina golongan yang memerlukan bantuan. Ini kerana, dia pernah berasa susah dan memerlukan bantuan daripada orang lain suatu ketika dahulu. Tambahnya, dia juga seorang manusia yang h1na dan penuh dengan d0sa. Tambah ahli perniagaan tersebut, dia benar-benar memohon maaf kepada semua pihak dan berjanji akan berjumpa warga emas itu semula untuk memohon maaf dan memperbetulkan semula kesilapannya.

Mengulas mengenai isu tidak memakai pelitup muka semasa bercakap, ahli perniagaan tersebut turut memohon maaf dan memberitahu bahawa pihak Polis Diraja Malaysia telah memanggilnya dan mengenakan k0mpaun.

Di akhir posting, ahli perniagaan tersebut turut menjelaskan serba sedikit mengenai aktivitinya semasa berjumpa rakan jalanan di Pusat Transit Gelandangan Kuala Lumpur (PTGKL). Jelasnya, warga emas tersebut merupakan salah seorang individu yang sukarela berkongsi kisah s1lam hidupnya dan mahu bangkit semula untuk menebus kesilapan pada masa lalu. Ahli perniagaan tersebut turut mengaku bahawa dia tidak patut meningg1kan suara ketika bercakap dengan warga emas tersebut dan mengambil 1su yang berlaku ini sebagai pengajaran palin terbesar dalam hidupnya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*