“Tak Tutup Mic Ke?” – Pendengar Hot FM Terkejut AG & Fad Bocey Dimar4hi Ketika ‘On Air’

Mikrofon Tidak Tutup?

Ketika itu, sebuah lagu sedang dimainkan namun kedengaran suara seorang lelaki menegvr kedua-dua penyampai radio tersebut.Bagaimanapun, tidak lama kemudian slot tersebut digantikan oleh seorang penyampai radio lain dan memohon maaf kerana sebelum itu telah berlakunya isu teknikal.

Menjengah ke hantaran terkini di laman Instagram Hot FM, rata-rata pengikut stesen radio itu mend4kwa mikrofon AG mahupun Fad tidak ditutup sekaligus menyebabkan perbualan mereka dapat didengari di corong radio. Manakala, tidak kurang juga ada diantara mereka menyifatkan bahawa ia merupakan gimik semata-mata berikutan Hot FM bakal mengalami transformasi baharu pada 2 Ogos kelak.

Pendengar Kec3wa

Namun begitu, terdapat luahan kec3wa daripada pendengar kerana ins1den tersebut sedikit sebanyak memberi pengaruh dan tanggapan negatif di awal pagi.

Sekadar info, rangkaian radio Media Prima Berhad (MBP), RIPPLE melaksanakan rancangan transformasi perniagaan membabitkan perubahan operasi termasuk kandungan dan barisan penyampai untuk semua rangkaian radio MPB.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: MURAI.MY

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*