Telatah Yusuf Melayan Alisa Jadi Jurugambar, “Abang Pun Posing S3ksa”

Gelagat anak-anak kecil di rumah kadang-kadang boleh menjadi penyeri. Keriuhan suara dengan gelak tawa menjadikan kediaman ceria dan bahagia. Benarlah kata orang anak-anak adalah kebahagiaan dalam rumahtangga.

Malah baru-baru ini perkongsian satu video telatah Yusuf melayan Alisa yang dimuat naik di Instagram Hairul Azreen dan Hanis Zalikha telah menjadi tumpuan ramai. Kedua-dua kanak-kanak ini adalah anak kepada pasangan selebriti tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen)

Kedua-duanya sungguh bijak dan comel membuatkan telatah mereka sering sahaja mendapat tumpuan warganet. Dalam perkongsian tersebut kelihatan Alisa memegang kamera dan abangnya, Yusuf Iskandar duduk di atas kerusi menjadi model untuk adiknya.

Gelagat Yusuf yang bijak melayan adiknya ini telah membuatkan ramai terhibur. Berikut adalah rakaman kedua-dua kanak-kanak comel ini:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen)

Alahai comel betul kedua-duanya! Si abang pun pandai melayan adiknya itu. Apa-apa pun perkongsian rakaman telatah Yusuf melayan Alisa yang nak jadi jurugambar ini telah meraih lebih 100 ribu tontonan. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan video ini dan meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Elok la tu Yusuf nak macam ayah dia, alisa nak macam mak dia”

Yusuf Melayan Alisa 3

“Ya Allah  masing2”

Yusuf Melayan Alisa 2

“Alahai perangai dua-dua ade je akalnya. Dah la cute”

Yusuf Melayan Alisa 1

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*