Lelaki Bagi Mini Love Dekat Nurse, Kononnya Side Effect Lepas Vaks1n

Dengan pemberian vaks1n yang semakin banyak dijalankan, ramai yang turut sama berkongsikan pengalaman mereka ini di media sosial. Baru-baru ini pula, gelagat seorang lelaki menerima sunt1kan vaks1n meraih perhatian ramai.

Semuanya gara-gara dirinya yang kononnya menerima side effect sebaik sahaja menerima suntikan vaksin itu. Namun sebenarnya, itu hanyalah lakonan sahaja apabila dia sebenarnya ingin memberikan mini love kepada jurur4wat yang bertugas.

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu berkongsikan situasi semasa dia menerima sunt1kan vaks1n di pusat pemberian vaks1n itu. Dia turut sama menunjukkan proses yang dialaminya semasa disunt1k oleh jurur4wat yang bertugas.

Sebaik sahaja selesai menerima sunt1kan, lelaki itu memberitahu dia menerima side effect dari vaks1n itu sambil menggaru matanya. Lelaki itu kemudian memberikan mini love kepada jurur4wat tersebut sekaligus membuatkan wanita itu turut berdekah melihatnya.

Tidak cukup dengan itu, jurur4wat itu juga cukup sporting apabila dia turut sama melayan kerenahnya. Namun kemudian, jururawat itu berseloroh menyalahkan lelaki itu apabila dia kemudiannya terlupa apa yang perlu ditulis pada borang yang dipegangnya.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur melihat aksi sporting jurur4wat itu dalam melayan gelagat spontan lelaki tersebut. Ada juga yang berkongsikan pengalaman menerima vaks1n mereka yang turut sama menerima petugas yang cukup sporting melayan mereka.

“Bestnya dapat nurse friendly gini…”

“Macam tu lah ayah jumpa ibu kamu.”

“Aku saja tengok banyak kali biar dr tu tak ingat apa yang dia nak tulis.”

“Akak tu pun kena side effect ke sampai lupa.”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*