“Mem4lukan!” Guna Alasan ‘Kesian Rakyat’, Giliran Fouziah Gous S0und Menteri?

Masih dalam isu persidangan Parlimen, kini giliran pelakon Fouziah Gous pula memberi respon terhadap posting Datuk Seri Najib Tun Razak.

Menerusi story Instagramnya, Fouziah berkata posting tersebut hanyalah ‘perb4hasan’ yang berdasarkan oleh kuasa semata-mata. Ujarnya, menteri hanya menggunakan alasan ‘kesiankan rakyat’ kerana mahu berebut kuasa dalam institusi kerajaan.

Foto – @fouziahgous (Instagram)

“Memalukan! Simpan lah tepi semua krit1kan dan keb3ncian tu!!! Nampak sangat segalanya kerana kuasa hanya dengan alasan kesian rakyat!”, tulisnya di Instagram.

Tambah pelakon tersebut jika betul pihak menteri mahu membela nasib rakyat, mereka perlu mengikuti tajuk perbincangan asal dalam persidangan Parlimen.

Dia juga mendedahkan isu seperti pelan pemulihan dan lain-lain tidak dapat diselesaikan sekiranya mereka membincangkan isu-isu yang tidak penting.

Foto – @fouziahgous (Instagram)

“Kalau kesian rakyat patut semua dalam parlimen tu ikut tajuk dulu!! Bagaimana nak pelan pemulihan dengan masalah yang dihadapi! Nak b4sh! Menj3rit tak habis-habis! Macam budak-budak!”, ded4h pelakon itu.

Akui Fouziah, pergadvhan di antara menteri itu tidak akan menyelesaikan masalah negara dan rakyat. Malah pergaduhan tersebut hanya merumitkan lagi keadaan.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*