Elvina ‘Tr4uma’ Di IG Live, Gara Gara Lelaki Tunjuk Benda Tidak Sen0noh Ni

ELVINA mengakui terk3jut dan tr4uma selepas IG Live yang dilakukannya bersama dua rakan semalam dicem4ri tind4kan seorang lelaki yang men4yang anvnya.

PETALING JAYA – Terk3jut. Itu perasaan dialami pelakon Elvina Mohamad apabila tanpa semena-mena sesi siaran langsung Instagram (IG Live) bersama rakan-rakannya dic3mari ins1den tidak dij4ngka malam tadi.

Pada mulanya, Elvina tampil bersiaran langsung bersama dua orang rakannya sebelum salah seorang rakan mereka yang lain menghantar permintaan untuk turut serta dalam perbualan tersebut.

Malangnya, individu yang muncul dalam IG Live mereka bukanlah orang yang dikenali tetapi seorang lelaki yang bertindak melakukan perbuatan k3ji dengan menunjukkan kem4luannya.

“Ceritanya, salah seorang rakan ajak saya Live, saja nak lepaskan rindu sebab dah lama tak jumpa. Maklumlah sepanjang pand3mik, media sosial jadi tempat kita nak lepas rindu, kekal berhubungan dengan semua orang.

“Malangnya, lain pula yang jadi! Salah seorang rakan kami komen minta nak sertai Live, jadi Zawa pun terima. Tak sangka yang masuk adalah orang lain, individu yang tak bertanggungjawab godam Live kami dengan menunjukkan anu dia!” kata Elvina.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ELVINA MOHAMAD ? (@elvinamohamad)

Perkara berkenaan dikongsikan Elvina dengan memuat naik rakaman Live yang memaparkan kemunculan individu itu yang sempat dirakam salah seorang pengikutnya dalam Instagram.

Nyata terk3jut dengan kejadian menimpanya dan rakan-rakan, pelakon drama Takdir Yang Tertulis itu memberi am4ran kepada pelaku agar menghentikan perbuatan jij1k tersebut.

Malah Elvina mendapat maklumat bahawa ini bukan kali kejadian pertama lelaki berkenaan menggodam IG Live orang lain dan meminta semua agar berhati-hati.

“Kepada individu yang tak bertanggungjawab tersebut, media sosial bukan tempat untuk melepaskan n4fsu ya. Tolong hentikan buat benda tak sen0noh tu!

“Engkau dah kenapa. Dah gila seks sangat ke. Geram pula kita. Okeylah, saya nak tenangkan diri sekejap yang masih terk3jut ni. Nak pergi cuci mata dengan Dettol sebab dah tertengok anu yang *** tadi! Mimpi ngeri dan trauma,” tulisnya.

Akibat kej4dian tersebut, Elvina mengakui tr4uma sehingga tidak berani untuk mengadakan IG Live selepas ini.

“Saya masih tak dapat nak lupakan. Masih terk3jut dan tak tahu nak cakap apa. Masalahnya itu memang akaun kawan kami bukan akaun p4lsu, tapi yang masuk orang lain dan tunjuk benda tak sen0noh.

“Saya tr4uma dan t4kut nak buat Live lagi. Dah tak berani nak jemput orang masuk dalam Live, ya Allah sangat b4haya zaman sekarang,” katanya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*