2 Kali Gugvr, Nabila Huda Menyes4l Tak Pantang Betul-Betul – “Maybe Itu Antara Punca Tak Boleh Pr3gnant?”

Pelakon Nabila Huda mengakui meny3sal apabila tidak mengamalkan cara berpantang dengan betul selepas dua kali mengalami kegvguran sebelum ini.

Kata Nabila atau lebih popular dengan sapaan Abil, itu menjadi kebarangkalian dia sukar untuk h4mil lagi pada usia 37 tahun.

“Ala kenapa susah sangat ni? Setiap bulan mesti I akan kira hari dan mengharap, tapi mesti tak sangkut juga.

“Tapi Abil tak adalah down sangat, saya reda sebab yang nak bagi rezeki kat kita tu Dia. Kalau Dia tak bagi, mesti bersebab, maybe bukan masanya lagi.

“Saya fikir salah itu datang dari saya juga sebab masa kegugvran dua kali, saya tak tahu kena berp4ntang macam orang lepas beran4k.

“Saya betul-betul tak tahu dan saya menyes4l sangat. Mungkin itu adalah salah satu punca kenapa tak boleh h4mil?” soalnya menerusi hantaran di Instagram Stories pada Rabu.


Justeru, pelakon filem Mun4fik itu nekad untuk memulakan semula cara berp4ntang biarpun tempoh kegvgurannya kali terakhir sudah jauh.

“Benci kan bila dah mula fikir neg4tif. Ok, kena p0sitif. Sekarang saya rasa saya kena pulihkan apa yang patut.

“Bolehkan walaupun kita dah lama kegvguran tapi kita nak ganti balik p4ntang itu? Masih tak terlambat kan?

“Mungkin ia akan membantu saya untuk meng4ndung lagi. Saya terlalu nak sangat-sangat ada zvriat. Terlalu nak sangat, tak tahu macam mana nak terangkan,” luahnya.

Menjelang usia 40 tahun lagi tiga tahun kata Abil, dia menyasarkan untuk menimang cahaya mata lagi dengan izin yang Maha Kuasa.

“Selagi tak mula kerja ni, ada masa lapang banyak ni baik saya buat pakej p4ntang. saya memang nak kena usaha tak kira apa pun.

“Lagi tiga tahun dah nak masuk 40 ni. I nak anak ramai lagi,” ujarnya.

Jadi, Abil memohon jasa pengikut di media sosialnya untuk mencadangkan servis berp4ntang terbaik dengan harga yang berpatutan.

Dalam pada itu, tegas Abil dia tidak terfikir untuk melakukan teknik IVF memandangkan dia pernah hamil dan melahirkan zvriat sebelum ini.

Abil dan suami, Mohd Izwan Johar telah mendirikan rumah tangga pada 24 Disember 2015. Namun, rezeki tidak berpihak pada mereka apabila Abil dua kali kegugvran.

Menerusi perkahwinan dengan bekas suami, Zaidi Zailani, Abil dikurniakan seorang cahaya mata, Keisha Laila.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*