Ibu lindungi anak dalam angin kenc4ng, “Kasih ibu lebih kuat…’

Benarlah kata orang, tiada apa yang lebih kuat dari kasih ibu. Tidak kira dalam apa sahaja spesis, demi melindungi anak ibu akan melakukan apa sahaja di luar batasan kuasa mereka.

Itulah juga yang dapat disaksikan dalam sebuah video ini apabila seorang ibu di China ini terkandas bersama anaknya dalam angin kenc4ng.

Dalam video yang disebarkan, wanita berkenaan dilihat menggunakan badannya untuk melindungi anak perempuannya dari terced3ra akib4t pukvlan angin.

Dalam kejadian berkenaan, kedua beranak itu sedang menaiki skuter apabila kenderaan mereka terbalik akib4t angin yang kuat sehingga mereka juga terjatuh.

Selain itu pokok-pokok juga dilihat tumbang sementara sebuah van kecil juga melayang menunjukkan kekuatan angin dalam situasi itu.

Namun wanita berkenaan dapat dilihat mencuba sedaya upaya untuk berpaut pada tiang lampu sambil membongkok dan menahan anaknya agar tidak dibawa angin.

Menurut laporan, wanita berkenaan mengalami keced3raan di tangan dan mukanya ekoran kejadian itu, dipercayai disebabkan objek-objek yang berterbangan di udara.

Tindakan wanita berkenaan yang berusaha mel4wan kekuatan angin untuk melindungi anaknya membuat netizen kagum.

“Kasih ibu lebih kuat dari angin kencang tu…”

“Bangunan tinggi ubah corak angin dan menjadikan angin ribut 10 kali lebih kuat…”

“Kita semua lebih kuat dari yang kita sangka…”

Sumber : SCMP

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*