[VIDEO] “Tokojut Den Haha” -Kelakar Betul Tengok Reaksi Adira Berduet Dengan Peny4mar Dalam ICSYVM

Rancangan muzik misteri berjudul I Can See Your Voice Malaysia nampaknya minggu ini menampilkan Adira sebagai artis jemputan. Berkonsepkan rancangan hiburan yang mana artis jemputan perlu meneka siapakan peserta penyanyi sebenar atau penyamar sambil dibantu oleh panel penyiasat.

Masih kekal dengan dua pengacara iaitu Sean Lee dan Shuk Sahar, kali ini Adira sebagai tetamu jemputan membuat pilihan kurang tepat. Ini bermakna di penghujung rancangan, akhirnya Adira berduet dengan penyamar membuatkan peserta itu berjaya membawa pulang RM3,000.

Manakan tidak, sejak dari awal rancangan lagi Adira sudah menyingkirkan tiga peserta yang merupakan penyanyi sebenar. Berikut antara beberapa persembahan oleh peserta dalam episod kali ini:

Penyanyi sebenar

Penyanyi sebenar 2

Penyanyi sebenar 3

Ini pula adalah persembahan akhirnya yang mana Adira berduet dengan penyamar dalam ICSYVM ini:

Perkongsian di Instagram Hot FM ini telah mencuri perhatian ramai. Baru sahaja sebaris lirik lagu dinyanyikan peserta ini telah membuatkan ada yang terkejut dan terhibur. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Dengan aku aku terkejut”

Adira Berduet Dengan Penyamar 3

“Dah beberapa episod kot Alif back up penyamar. Artis undangan sentiasa percaya Alif walaupun Alif tak bersungguh2 back up penyamar”

Adira Berduet Dengan Penyamar 2

“Paling best. Sis terhibur bhaaaa hahaha”

Adira Berduet Dengan Penyamar 1

SumberTV3 Malaysia, Hotfm

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*