[VIDEO] Panas! Sharnaaz Sekolahkan Caprice, Sekali Caprice Ded4h Apa Yang Berlaku Di G4za

KEKECOH4N yang ditimbulkan penyanyi rap Caprice tentang cerita belakang tabir membabitkan personaliti dakwah Ebit Lew di G4.za cukup mengejutkan banyak pihak.

Rata-rata masih cel4ru dengan apa yang berlaku namun jelas tindakan Caprice atau Ariz Ramli, 33, itu mencetuskan pelbagai tanda tanya mengenai misi bantuan kemanusiaan mereka di bumi Pal3.stin.

Pelakon Sharnaaz Ahmad, 36, antara yang kec3wa dengan perb4lahan membabitkan dua tokoh berkenaan.

“Orang sedang tengok anda di sana, tak perlu nak cipta gelombang tertentu seperti nak dedahkan sesuatu yang besar… apa masalahnya brother?

“Anda adalah orang yang baik, mungkin wujud isu ment4l kerana apa yang anda lihat di sana tak seperti yang dibayangkan.

Sesi Instagram live Caprice bersama Sharnaaz Ahmad.

“Saya kenal anda, memang ada benda yang anda cakap pakai ot4k… tapi sekarang anda buat perkara yang buatkan kami hilang rasa hormat, jangan buat benda mcm ni,” katanya.

Sharnaaz berkata demikian ketika menyertai sesi Instagram live bersama Caprice pada tengah malam Jumaat.

Terdahulu Caprice mencetuskan kontr0versi dengan mendedahkan tegvrannya terhadap Ebit selepas dia menerima rungvtan daripada rakyat G4.za tentang cara pendakwah berkenaan menghulurkan bantuan.

Ada cara nak selesaikan, sebelum ni orang pandang tinggi pada anda. Tapi sekarang ni orang nampak anda berg4duh sesama sndiri

SHARNAAZ AHMAD

PELAKON

Bukan itu sahaja, Ebit turut dilihat menyek4t akaun Instagram Caprice.

Dalam pada itu Sharnaaz turut menegvr perlakuan Caprice yang menurutnya tidak profesional.

“Ada cara nak selesaikan, sebelum ni orang pandang tinggi pada anda. Tapi sekarang ni orang nampak anda berg4duh sesama sndiri… g4duh dengan team Ebit.

“Jangan jadi perangai budak-budak la mat! Kita dah besar, kita ni mewakili negara dan Islam.

Perkongsian Caprice di Instastory miliknya yang meneguvr Ebit Lew ‘show off’.

“Tolonglah selesaikan secara senyap, buat cara baik dan uruskan dengan betul tapi jangan cetuskan kontr0versi yang tak sepatutnya,” katanya.

Pada sesi yang disaksikan hampir 250,000 pengguna Instagram itu, Caprice turut menitiskan air mata apabila Sharnaaz memintanya segera selesaikan misi di G4.za dan pulang ke Malaysia.

Bagaimanapun kata Caprice dia belum bersedia untuk pulang selagi masalah politik yang berlaku di tanah air tidak diselesaikan dengan baik.

“Saya minta maaf kalau ada yang terasa hati tentang isu ustaz Ebit Lew. Sesiapa pun kalau salah kita kena tegur,” katanya.

VIDEO :

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*