“Jangan Buat Statement Aneh…” Ada Krit1k DG Hisham, Ini Komen Padu Azza Elite

Pelakon dan penyanyi, Azza Elite mengakui berasa agak kecewa dengan sikap segelintir pihak yang secara terbuka mengkritik cara Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah dalam menangani p4ndemik C0v!d-19 yang semakin meruncing di negara ketika ini.

Jelas Azza, semua pihak tidak seharusnya melupakan jasa dan keringat yang telah pun dicvrahkan oleh Tan Sri Hisham memandangkan beliau merupakan antara individu yang telah pun bertungkus lumus memer4ngi w4bak ini sejak daripada awal lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Azzaelite❤️queenazza0174748991 (@azzaelite)

“Tan Sri Hisham berhempas pulas siang malam pagi petang buat kerja. Bro kita semua nampak bro. Kita semua nampak siapa buat kerja siapa yang tak. Tan Sri Noor Hisham and frontliners they try their very best to save everybody.

“Kau tak nampak ke ape. Ish awak ni lah, jangan buat statement 4neh-4neh sangat wak. Such a looser! Lol 3 kali.

You better shut your mouth!,” tulisnya.

Kenyataan tersebut dikongsikan oleh pelakon drama, Perempuan Tanpa Dosa itu memerusi sebuah hantaran di laman Instagram.

Dalam pada itu, Azza turut mengigatkan sokongan rakyat Malaysia terhadap kepimpinan beliau tidak akan pernah terpadam sampai bila-bila.

“Minta maaflah sebab kadang-kadang orang macam ni kita kena bagi tahu sebab dia pun tulis kat Twitter kan so kita pun ada hak pertahan kan apa yang kita nampak.

“Kebenaran yang kita nmpk jelas

#fightforfrontliners . 1 Malaysia I ulang 1 Malaysia dengan tan Sri @dghisham,” ujarnya lagi.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut menyatakan pandangan yang sama selain turut mendoakan semoga keadaan negara dapat kembali pulih seperti sedia kala.

“Peliklah pandai bercakap je. Semua frontliner dah penatlah sampai kesihatan sendiri pun terabai. Doa yang baik-baik untuk semua.

“Astagfirullahaladzim. Dr Noor Hisyam dan team frontliners dah buat yang terbaik kot. Ger4m pulak kita dibuatnya.

“Saje lah tu nak buat orang tak suka DG. Tapi too bad. Takda siapa side dia.

“Bagi idea cara untuk mengatasi masalah besar dunia iaitu COVID-19. Jangan pandai condemn je macam tong kosong. Saya salute Tan Sri Noor Hisyam,” antara re4ksi-re4ksi netizen di laman Instagram.

Dalam perkembangan lain, Media Hiburan kini sedang menganjurkan pertandingan menarik bersempena dengan MCO 3.0 ini, siapa tahu rezeki akan jadi milik anda.

Pertandingan nyanyian ‘Karok Lockdown’ khas buat anda yang mahu ketengahkan bakat menyanyi, kalau bertuah ganjaran wang tunai menanti!

Sumber: Instagram Azza Elite

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: MEDIAHIBURAN

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*