Peminat gelak besar tengok gelagat suami Emma Maembong dalam video ini, “Adui sakit perut”

Pelakon, Emma Maembong semakin bahagia pada tahun lalu kerana bukan sahaja bergelar isteri terhadap jejaka pilihan hatinya, Muhammad Shazli Azhar malah membuatkan rumah tangganya semakin cerita pula selepas menimang cahaya mata pertama.

Emma Maembong juga merupakan antara selebriti yang sangat popular di laman sosial Instagram dengan 5.1 juta pengikut dan dia juga ada berkongsikan foto keluarganya kepada umum.

Biarpun begitu, peminat begitu tercuit hati pula dengan satu hantaran video Emma Maembong di ruangan Instagram peribadinya itu sehinggakan rakan selebriti turut sama terhibur.

Ini kerana siapa menyangka meskipun suami Emma Maembong bukanlah seorang pelakon namun dalam video yang memaparkan dia bersama pelakon jelita itu mempromosikan satu produk dengan cara mereka ini menarik perhatian ramai dengan ditonton lebih 200,000 kali.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial)

Sekali gus mendapat komen-komen positif peminat terhadap suami Emma Maembong yang mana content dikongsikan selebriti ini juga menerima pujian mereka.

Bagi peminatnya bahawa apa yang dikongsikan olehnya sebagai content yang best dan menyeronokkan dan hantaran video Emma Maembong yang terbaru itu turut menerima ribuan tanda suka.

“Adoi sakit perut saya”

“Kak Emma sumbat bantal Gabriel ke dam baju Abang Shazli”

“Kebosanan overload tu sebab asyik makan je…”

Sumber : Emma Maembong

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*