“Artis Bod0h”- Rita Rudaini Tervk Dikec4m Gara-Gara Tidak Setuju Warga Emas Dip4ksa Ambil V4ksin

Pelakon Rita Rudaini teruk dikec4m di media sosial gara-gara pendapatnya mengenai warga emas tidak patut dipaksa menerima suntikan vaksin C0V!D.19 telah mencetuskan rasa kec3wa serta amarah warganet.

Hanya Dedahkan Risiko Kepada Warga Emas 

Menerusi Insta-story nya, Rita atau nama sebenarnya Rita Rudaini binti Mokhtar,45 berkata orang ramai tidak seharusnya merisikokan ibu bapa mereka yang berstatus warga emas untuk menerima svntikan v4ksin. Malah jelas Rita, ia hanya akan menyukarkan keadaan kerana ada diantara ibu atau bapa perlu diangkat dan disorong di atas kerusi roda hanya untuk menerima v4ksin.

Nafi Anti-V4ksin

Susulan namanya tervk dikec4m, Rita tampil memb4las komen beberapa netizen yang menggelarkannya sebagai golongan 4nti-v4ksin. Tegas Rita, dia bukan cuba untuk bersikap anti v4ksin sebaliknya percaya ada ubat-ubatan yang lebih baik di luar negara.

“V4ksin ini pun belum dapat kelulusan lagi dan masih under trial until 2023.

“Kalau aku anti vaksin, takde la aku pi cvcuk vaksin kat anak-anak aku dulu dan aku pun divaksin masa kecik. Tak payah gigih nak kumpul dos4 kering brader.Banyak baca info dekat @ppim.offical. Ada ubat yang lebih baik yang dah terbukti kat negara luar. Cuba banyak baca jangan duk himpun orang ajak mengumpat. Tak mati dek keji, tak hidup dek puji.Kalau tak keji tak normal pula ya” komen Rita

Menjengah di ruangan komen hantaran terbaharu Rita di laman Instagram, rata-rata warganet mengecam pendapat pelakon Kerana Korona ini termasuklah ingin memb0ikotnya.

Terdahulu, Rita  melu4hkan rasa ger4m dan kecew4 terhadap seorang jirannya dipercayai seorang selebriti yang mend4kwa dirinya dan seorang lagi rakan, Lufya Omar merupakan antara golongan 4nti v4ksin kerana menyeb4rkan f4kta yang tidak tepat kononnya dengan merebus bunga cengkih mampu mengelakkan diri daripada dij4ngkiti Virvs C0V!D.19.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : muraimy

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*