Takut Jarvm Punya Pasal, Pak Cik Ini Sanggup Diikat Di Pokok Pisang Ketika Terima Sunt1kan Vaks1n

Walaupun orang dewasa dah banyak kali terima sunt1kan vaks1n sejak dari kecil lagi, ketakutan terhadap jarvm sunt1kan ni bukan ketakutan biasa-biasa. Ada yang sampai gabra dan berpeluh gara-gara benda ni tau. Kalau boleh nak je lari kan.

Namun, buat seorang pakcik ini pula, dia telah sanggup diikat di pokok pisang ketika menerima sunt1kan vaks1n sebab takut dengan jarvm, lapor Suara.com. Video lelaki itu takut jarvm telah tular di media sosial beberapa hari lalu.

Video tersebut telah dikongsikan oleh gusmiftah menerusi Instagram. Kejadian ini dipercayai berlaku di Indonesia.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gus Miftah (@gusmiftah)

Dalam video itu, dapat dilihat yang lelaki itu memakai seluar pendek dan telah ‘melekatkan’ dirinya di pokok tersebut manakala tangannya pula berada di belakang. Nampak macam ada tali yang ikat tangan dia tu. Mungkin sebab dia nak elak dirinya tepis tangan doktor yang nak cucvk bahu dia kot. 

Ketika jarvm sunt1kan tu mendekati dirinya, muka pakcik tu nampak macam sangat ng3ri dengan jarvm. Nasib baik proses sunt1kan berjalan lancar dan dia dilihat hanya mampu memejamkan mata ketika disunt1k.

Video yang tular tersebut telah meraih hampir 600 ribu tontonan daripada netizen. Rata-rata terhibur dengan gelagat pakcik itu ketika disuntik dan ada juga yang memuji keberaniannya untuk divaks1n walaupun takut jarvm.

Apa-apa pun, min memang tabik dengan keberanian pakcik ni. Bukan senang tau nak overcome ketakutan kita. 

Sumber: Suara.com, Instagram @gusmiftah 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Lobak Merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*