Meng4ku T4k Terg0da Dengan Dad4h Kerana ‘Peribadi Kvat’, Temubual Lama Nia Ramadhani Kembali Viral

Nama Nia Ramadhani semakin heb0h disebut netizen Indonesia dan tak ketinggalan di Malaysia juga selepas dia ditahan polis beberapa hari lalu bersama suaminya kerana kant0i ambil dad4h jenis sy4bu.

Susulan penangkapannya ini, pihak polis memberitahu media di sana bahawa Nia Ramadhani yang terkenal dengan lakonannya dalam sinetron “Bawang Putih, Bawang Merah” telah pun mengaku yang dia, suaminya dan pemandu peribadinya telah mengambil sy4bu sejak 5 bulan lalu kerana tekanan kerja.

“Itu tergantung iman masing-masing”

Ekoran ini juga, netizen di negara itu telah throwback video temubual lama Nia Ramadhani pada tahun 2018, di mana artis ini mengaku yang dirinya pernah ditawarkan dad4h namun tak terg0da.

Dalam temubual tersebut, Nia mengatakan dia telah menceburi bidang lakonan ini sejak usianya 14 tahun dan sejak itu dia dah tahu tentang kewujudan dad4h dalam kalangan penggiat seni.

Bagi saya, semuanya tergantung iman masing-masing. Dari saya kecil, tawaran dadah sudah ada dari dulu, bukan di kel4b saja. Semuanya juga bergantung pada diri sendiri.”

Selain itu, Nia turut memberitahu walaupun dia sering ditawarkan dad4h, didikan dari ibu bapanya telah membuatkan dia kuat untuk tak tergod4 dengan tawaran dad4h yang diterimanya.

Berbalik semula kepada cara didikan ibu bapa kita. Ibu bapa saya telah memberikan contoh yang terbaik mengenai sesuatu perkara, sehingga ia tertanam dalam diri. Saya rasa jika anda mempunyai keperibadian yang kuat, anda tidak perlu t4kut.”

Nia juga turut berkata yang selama dia berkecimpung dalam dunia seni ini, dia dan rakan-rakannya tak ada yang ambil dad4h.

“Berarti sekarang imannya goy4ng”

Selepas berita penangk4pannya itu, ramai netizen telah kembali menonton video ini dan memberikan komen mereka tentang pelakon tersebut.

Sumber:Lobak Merah

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : http://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*