Nia Ramadhani Pelik Mcm Mana P0lis Blh Tahu Dia Ambil Sy*bv. Rupanya Yg ‘Kant0ikan’ Bukan Org Lain Pun

Terdahulu, pelakon terkenal Indonesia iaitu Nia Ramadhani dan suaminya Ardi Bakrie dit4han polis tempatan atas dakw4an memiliki d4d.ah jenis s4bu. Difahamkan, kes ini terb0ngkar apabila pihak polis menangkap seorang pemandu dan menemui dad4h jenis sy4bu di dalam sebuah kenderaan. Pemandu tersebut bagaimanapun, mengaku barang terlarang itu adalah milik Nia Ramadhani.

Memetik laporan CNN Indonesia, Ketua Perhubungan Awam Polis Daerah Jaya Kombers iaitu Yusri Yunus memaklumkan hasil ujian air kencing yang dilakukan Nia Ramadhani dan suaminya adalah positif sy*bv. Manakala, pemandu berkenaan turut dit4han polis susulan keputusan air kencingnya positif d4d.ah jenis metaphet4mine.

Ujian air kencing telah dilakukan terhadap ketiga-tiga individu ini dan hasilnya adalah positif sy*bv dan metaphet4mine. Penyelidik juga akan melakukan pemeriksaan ujian pada rambut dan darah mereka bagi mengetahui kandungan d4d.ah yang telah diambil.

Ketiga-tiga mereka telah menjalani ujian saring C0v!d.19 mengikut protokol kesihatan dan didapati neg4tif.

Pemandu Yang Kant0ikan

Difahamkan, pendedah4n kes ini bermula apabila pihak polis berjaya men4han seorang pemandu di daerah Pondok Pinang, Jakarta pada hari Rabu lalu. Dalam penahanan tersebut, pihak polis telah menemui dad4h jenis sy*bv di dalam kenderaan sebelum pemandu itu membuat dakwa4n ianya milik pelakon Sinetron Bawang Merah Bawang Putih.

Susulan itu, pihak polis segera membuat serbvan ke rumah pelakon berkenaan dan berjaya menemui peralatan alat hisap sy*bv (bong). Nia Ramadhani turut mendedahk4n suaminya juga menghisap barang terlarang itu sebelum menyerahkan diri kepada Polis Metro Jakarta Pusat pada jam 8.00 malam waktu tempatan.

Penampilan Nia dahulu (kanan) dan kini (kiri) yang kelihatan berbeza.

Rupa-rupanya 5 bulan ambil sy*bv… Netizen perasan wajah terbaharu Nia Ramadhani cengkvng, pucat

SUSULAN berita penahanan Nia Ramadhani dan suaminya Ardi Bakrie, netizen di laman Instagram mula berkongsi foto terkini pelakon terkenal itu yang kelihatan pucat.

Memetik laporan Liputan6, foto memperlihatkan Nia memakai baju berwarna merah jambu itu diambil ketika dia merakam video yang dimuat naik di laman Instastory miliknya baru-baru ini.

Tidak sekadar pucat, pipi pelakon yang popular dengan watak ‘bawang merah’ itu juga kelihatan sangat cengkvng dan matanya lesu.

Rata-rata netizen mend4kwa penampilan terkini Nia yang kelihatan sangat berbeza itu mempunyai kaitan dengan dakwa4n penyalahgunaan d4dah.

Wajah pucat dan cengkvng Nia yang menjadi perhatian netizen.

Dalam pada itu, Ketua Perhubungan Awam Polis Metro Jaya, Yusri Yunus pada Khamis mengesahkan Nia dan suaminya positif d4d.ah jenis Met4mfetamina atau sy*bv menerusi ujian air kencing.

Pasangan itu ketika ditahan di Balai Polis Metro Jakarta Pusat, Indonesia, turut mengaku mengambil d4da.h jenis itu sejak lima bulan lalu.

Selain pasangan tersebut, pemandu peribadi mereka turut did4kwa mengambil sy*bv selepas ditahan terlebih dahulu oleh pihak berkuasa.

“Nia dan Ardi mengakui mereka sudah menggunakan d4da.h selama lima bulan, termasuk pemandu peribadinya.Polis turut merampas sejumlah barang bukti termasuk alat untuk menghis4p sy*bv (b0ng), ” katanya.

Sementara itu, polis turut melakukan ujian terhadap rambut dan darah Nia dan Ardi untuk mengesahkan hasil dari ujian urin mereka.

Polis mengesahkan Nia dan suami p0sitif d4d4.h jenis Metamfet4mina atau sy*bv.

Pihak polis juga masih menyiasat perkembangan kes tersebut dan memburu pihak yang bertanggungjawab mengedar bahan terl4rang itu kepada Nia.

“Pasti ramai yang bertanyakan apa motif daripada pelaku ini. Kalau dari maklumat awal ketika pand3mik ini si suami isteri berdepan tekanan kerja yang banyak. Itu alasan klasik.

“Tapi kami akan terus menyiasat apa yang diberitahu dan akan menjejak dalang di sebaliknya. Apa kemungkinan dia juga membekalkannya kepada artis atau public figure lain, ” ujarnya.

Terdahulu, hiburan Indonesia gempar dengan berita penahanan pelakon popular Nia Ramadhani dan suaminya Ardi Bakrie didakwa berkaitan penyalahgunaan dadah.

Menurut laporan CNN, penangkapan pasangan ini disahkan oleh Ketua Polis Daerah Metro Jaya, Yusri Yunus pada Khamis.

Sumber: CNN Indonesia

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://limauasamboi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*