Rumah Rebecca Nur Islam ‘lumpuh’ diser4ng C0v!d.19, 10 orang termasuk pembantu rumah p0sitif

PERKARA yang paling ditakvti akhirnya terjadi!

Begitulah nasib yang menimpa pelakon Datin Rebecca Nur Al-Islam apabila tujuh anggota keluarga serta tiga pembantu rumahnya disahkan p0sitif C0v!d.19 pada Khamis.

Selain suaminya iaitu Datuk Nor Azam Sulaiman, enam orang anak mereka iaitu Nor Khayrin, Nor Adam Daniel, Nor Anggun Raverra, Nor Aliff Al Raffael, Nor Ahmet Al Reaggan, Nor Aurora Riana antara yang turut dij4ngkiti virvs berkenaan.

Rebecca 1

Rebecca berkongsi perkara itu di Instagram.

Bagaimanapun, aktres berusia 35 tahun ini berkata, dia dan dua orang lagi anaknya iaitu Nor Arif Qayyum dan Nor Anggerik Renesmee disahkan neg4tif.

“Keluarga kami diser4ng penyakit C0v!d.19.. dalam keluarga kami yang p0sitif, suami saya, enam orang anak kami dan tiga orang pembantu rumah.

“Saya sangat sedih sekarang ini dan terlalu berdvkacita. Tapi apa-apa pun, saya bersyukur, Alhamdulillah diri saya sendiri neg4tif.

“Selain saya, dua orang lagi anak saya neg4tif termasuklah pakcik Nasir, tukang kebun dan tiga orang lagi pembantu rumah yang lain, ” kata Rebbeca.

Saya tahu suami saya kuat… Insya-Allah.

REBECCA NUR AL ISLAM

PELAKON

Pemilik nama Rebecca Nur Al-Islam Ahmad itu berkongsi berita sedih tersebut menerusi laman Instagram miliknya pada Khamis.

Rata-rata netizen dan rakan selebriti turut mendoakan Rebecca kuat serta ahli keluarganya yang dijangkiti virus tersebut cepat sembuh.

Bagaimanapun usaha mStar untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut gag4l apabila aktres tersebut tidak menjawab mesej.

Sementara itu Rebecca menambah, keadaan kesihatan suaminya terjejas teruk akibat virvs berkenaan berbanding anak-anak dan pembantu rumahnya.

Rebecca 2

Rebecca risau dengan keadaan suaminya.

Rebecca turut memohon maaf kepada mana-mana pihak yang menjadi kontak rapat keluarganya dan berharap mereka melakukan ujian c4litan dengan segera.

“Apa yang boleh saya katakan buat masa sekarang ini, tolong doakan untuk kami sekeluarga. Lebih-lebih lagi kepada suami saya yang tervk sedikit daripada yang lain.

“Saya tahu suami saya kuat… Insya-Allah. Minta maaf jika ada kontak rapat yang terdekat dalam masa tujuh hari ke belakang. Saya harap anda cepat-cepat buat ujian c4litan.

“Doa anda semua, saya perlukan. Terima kasih dan minta maaf daripada kami sekeluarga, ” katanya.

Untuk rekod, Rebbeca mendirikan rumah tangga dengan suaminya pada 2011 dan mereka dikurniakan lapan cahaya mata termasuk dua orang anak angkat.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*