Lelaki Berenang Dalam Parit Di Kebun Raih Perhatian, “Jernihnya Air…”

Setelah sekian lama menghabiskan masa di rumah, pasti ramai yang dah mula berasa bosan dan lemau kan. Mungkin ada juga yang rindu untuk melakukan aktiviti di luar seperti berenang di kolam atau pantai sambil menikm4ti pemandangan indah.

Baru-baru ini pula, seorang lelaki menarik perhatian ramai apabila dia berkongsikan videonya berenang di sebuah parit di kebun ini. Video itu juga tular dikongsikan dengan lebih sejuta tontonan tidak sampai sehari ia dikongsikan.

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu berkongsikan suasana di sebuah kebun yang turut mempunyai parit kecil. Apa yang menariknya ialah air di dalam parit itu yang sangat jernih mengalahkan air di dalam kolam untuk berenang.

Lelaki itu kemudiannya dilihat terjun ke dalam parit itu untuk berenang. Malah kebanyakan netizen turut sama terpukau melihat kejernihan air itu yang sangat di luar jangkaan.

parit

Menurut lelaki itu, kolam yang dilihat itu sebenarnya hanyalah parit di kebun tempatnya bekerja. Kebiasaannya parit di kebun dipenuhi dengan kotor4n atau lumpur namun berbeza dengan parit di tempatnya ini.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama tertarik dengan keadaan air yang sangat jernih di dalam parit itu. Sehinggakan ada yang berseloroh keadaannya lebih jernih berbanding air di rumah mereka sendiri.

“Jernihnya air tu…”

lelaki berenang

“Jaga bang takut ada belut elektrik.”

berenang

“Ni kebun 5 star.”

komen

“Air ni lagi jernih daripada air kat rumah aku.”

tik tok

Sumbertik tok

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*