[VIDEO] Lelaki Terkejvt Sampai Melompat Gara-Gara Tarik Pelepah Kelapa

Bagi yang tinggal di kawasan kampung, pastinya sudah biasa dengan suasana dan gaya hidup di kampung yang berbeza dengan kehidupan di bandar. Baru-baru ini, gelagat seorang lelaki yang bermain dengan pelepah kelapa ini mencuri tumpuan ramai.

Apa yang menarik perhatian ialah reaksi terkejut lelaki itu sebaik saja melihat pelepah kelapa yang ditariknya itu. Video tersebut juga tular dikongsikan dengan setengah juta tontonan dalam masa sehari ianya dikongsikan.

@ebykelate9

keno molekk… baik xdok nyakit??

♬ Asereje Remix – El__exotico

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu dilihat sedang duduk melutut di rumput bersama seorang lagi rakannya. Dia kemudiannya menarik beberapa rumput yang berada berhampiran sebuah pokok yang sudah tumbang itu.

Namun tiba-tiba, muncul pelepah kelapa dari dalam pokok yang berada di hadapannya itu. Terkejut dengan apa yang berlaku, lelaki itu kemudiannya melompat dari tempatnya itu sebaik saja melihatnya.

Bukan saja terkejut, dia juga turut ketawa besar selepas melihat pelepah kelapa itu. Malah rata-rata netizen turut sama-sama terkejut apabila melihat reaksi lelaki itu.

Di ruangan komen, reaksi terkejut dari lelaki itu turut membuatkan netizen terhibur melihatnya. Ada juga yang berseloroh hampir saja mencampakkan telefon mereka gara-gara kejutan yang tidak disangka itu.

“Ngelupor cheq lempaq phone terkejut…”

“Dengan saya-saya terkejut.”

“Macam kucing terkejut… melompat.”

“Nasib baik tak luruh jantung.”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*