Ibu Terjaga Dari K0ma Lepas Anak Joget Tiktok Dalam Sinetron Bikin Berdek4h!

Drama dari negara seberang, Indonesia atau lebih dikenali dengan sinetron memiliki pelbagai kisah yang menarik untuk ditonton. Boleh dikatakan sinetron di sana banyak memaparkan kisah kekeluargaan. Biarpun begitu sinetron ini juga memiliki peminatnya tersendiri.

Selain dari itu baru-baru ini satu babak dari sinetron telah menjadi perhatian ramai di sosial media. Babak tersebut adalah seorang wanita sedang ko.ma dan suami serta anaknya cukup risau akan keadaan tersebut. Dalam rakaman babak itu kelihatan si anak memberikan idea untuk ibu terjaga dari ko.ma.

Idea si anak itu adalah dengan joget Tiktok kerana ibunya suka melakukan hal tersebut. Maka si bapa dan anak ini buatlah video joget Tiktok berhampiran katil ibunya. Sungguh tak disangka apabila ibu terjaga dari koma lepas anaknya joget Tiktok!

Berikut adalah babak sinetron yang tak disangka dan telah buat ramai terhibur menyaksikannya:

Perkongsian babak sinetron ini telah meraih lebih 317 ribu tontonan dan 4,300 retweets serta 13 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Kenapa sinetron kalau orang bangun dari koma selalu di shoot jari nya yang gerak2 dulu?”

Ibu Terjaga Dari Koma 3

“Baru je mainkan video ini sudah bikin tertawa…”

Ibu Terjaga Dari Koma 2

“Pelakonnya tak tertawa pula ya”

Ibu Terjaga Dari Koma 1

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*