Baru Je Hot FM Ambil Tndakan Gntung Shuk Sahar. Sekali Ini Respon Padu Sharnaaz Ahmad

Kisah pergolakan rmah tngga Shuk menjadi perhatian ramai selepas isterinya menddahkan kecvr4ngannya yang berkunjung di rumah wanita lain.

Pend3dahan dikongsikan sendiri isteri Shuk, RossaIennah Natasiah Ashaferah menerusi beberapa hantaran yang dimuat naik dalam Instagramnya.

Susulan dari itu, pengurusan stesen radio Hot FM mengesahkan bahawa perkhidmatan penyampai radio Shuk Sahar digntung serta merta dalam satu kenyataan yang dikeluarkan.

Penggntungan sementara perkhidmatan Shuk atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohamed Sahar adalah bagi memberi ruang kepada pihak pengurusan melakukan siasatan dalaman berkaitan isu membabitkan dirinya yang tular ketika ini.

Perkembangan terkini pergantungannya daripada Hot FM akan diumumkan oleh pihak pengurusan Hot FM selepas s1asatan dalaman selesai.

Sharnaaz Ahmad beri respon

Sementara itu, menerusi satu perkongsian di Insta Story, pelakon terkenal Sharnaaz Ahmad telah memberi reaksi beliau.

Memetik keratan berita Harian Metro berhubung penggantungan sementara Shuk sebagai penyampai radio di Hot FM, Sharnaaz secara bergurau bertanyakan sekiranya ada kerja kosong di Hot FM.

” Ada kerja kosong tak mat?” tanya Sharnaaz sambil meng ‘tag’ akaun Instagram Hot FM.

Selain dari itu, Sharnaaz turut memuatnaik entri rakaman perbualan ‘live’ beliau bersama rakan baik yang juga pelakon Shukri Yahaya.

Dalam perbualan itu Sharnaaz ada membalas komen warganet yang bertanyakan pasal Shuk yang berlaku cu-r4ng.

Sharnaaz didengari membalas kepada warganet dengan mengatakan Shuk yang cu-r4ng itu bukan Shukri Yahaya, tapi Shuk lain.

” Shuk Hot FM?? Bukan bukan bukan…tu Shuk Sahar.” kata Sharnaaz.

Kemudian Sharnaaz menyambung perbualan dengan Shukri Yahaya.

” Mat depa kata hang cu-r4ng..aku cakap lah hang bukan Shuk Sahar..” kata Sharnaaz

” Mana ada aku cu-r4ng, tak baik tau..” balas Shukri Yahaya.

Sementara itu dalam status di Insta Story yang berlainan, Sharnaaz turut dilihat berkongsi keratan membabitkan berita berkenaan PU Abu.

Berita itu merujuk kepada reaksi PU Abu yang menegur pihak yang mengungkit kntroversi kisahnya mence-raikan isteri 2 tahun lepas.

” Diam lah Abu” tulis Sharnaaz.

Terdahulu PU Abu berkata, tidak perlu untuk mengaitkannya dengan kisah kntro-versi artis yang sedang hngat diperkatakan sekarang.

” Ada juga manusia yang masih belum move on dari isu saya yang dah dua tahun berlalu.

” Berhentilah menjadi netizen yang tidak baik. Sedarkah anda tindakan meninggalkan komen seperti ini tidak memberikan kebaikan sedikit pun pada saya, pada awak dan pada yang lain.

” Lebih mengecewakan ada yang DM hanya sekadar nak throwback benda yang dah hampir dua tahun berlalu dan mengaitkan dengan isu yang sedang berlaku,” tulisnya menerusi Instagram Stories.

Mohon PU Abu agar netizen sentiasa bersangka baik dan memurnikan satu sama lain terutama di media sosial.

” Macam inilah kalau dengar kisah orang, tutup telinga, kunci mulut dan hati. Doa, sangka yang baik-baik buat orang yang sedang diuji.

” Hari ini orang lain esok lusa kita. Fuh, buih dah mulut sebut benda ni,” katanya.

Menerusi paparan skrin yang dimuatnaik di Instagramnya, netizen mengungkit kisah kontroversi rumah tangganya dan mengaitkan dengan isu semasa Shuk Sahar yang menjadi bualan ramai.

Mengimbas semula, PU Abu pernah mencraikan isterinya, Ain ‘Afini yang sedang sarat hmil tujuh bulan sekitar April 2019 untuk mengahwini seorang janda anak satu, Hana Azraa.

Konflik percraian PU Abu dan Ain berkesudahan dengan jatuh t4Iak dua pada 16 Mei 2019.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : http://limauais.pw/2021/01/26/respon-sharnaaz-kepada-hotfm/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*