Lan mninggal ketika mandikn ayh , lepas itu ayhnya pula menyusul (4gmbr)

Tapah : Apa yang berlaku sunggguh memilukan ketika mandikan ayah yang sedang uzur Zulfahmi atau lebih mesra dengan panggilan lan meningg4l dunia dijemput ilahi.

Selepas itu ayahnya Tuan Haji Hasbollah pula men1nggal dunia selang 12 jam selepas anak lelakinya Lan menghembus n4fas terakhir di rumah mereka di Kampung Baru Temoh Stesen, Temoh di sini semalam.

Haji Hasbollah Ahmad, 75, men1nggal dunia pada pukul 10 malam selepas kem4tian anaknya, Zulfahmi, 46, pada pukul 10.50 pagi hari sama.

Difahamkan, Haji Hasbollah yang mengalami str0k turut menghidap beberapa penyak1it lain seperti dar4h tinggi dan kencing m4nis.

Ketua Polis Daerah, Superintenden Wan Azharuddin Wan Ismail berkata, awalnya polis menerima maklumat berhubung seorang lelaki berusia 46 tahun ditemukan tidak sedarkan diri di luar bilik air rumahnya.

Katanya, pemeriksaan mendapati lelaki itu men1nggal dunia dan mayatnya dibawa ke Hospital Tapah untuk bed4h siasat.

Siasatan awal mendapati lelaki terbabit menghidap penyakit kencing manis, saluran j4ntung tersumb4t dan d4rah tinggi selain pernah menerima rawatan susulan di Klinik Kesihatan Kampar.

Pemeriksaan pada badan lelaki itu tidak menemukan sebarang unsur jen4yah dan dia tiada sejarah perjalanan ke lokasi lain dalam tempoh sebulan lepas, katanya di sini hari ini.

Menurut beliau, pada sebelah malamnya pula, polis menerima maklumat kem4tian bapa lelaki berkenaan pada pukul 10 malam.

Katanya, bapa m4ngsa disahkan meningg4l dunia akibat kompilasi penyakit yang dialaminya, Kedua-dua kes ini diklasifikasikan sebagai m4ti mengejut, katanya.

Semoga keluarga Puan Suhaila tabah atas permergian ayah tersayang dan adik tersayang yang maha esa lebih sayangkan mereka berdua.Al fatihah.

Sumber: FB

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : http://transformasi.pw/2021/01/25/sempat-mandii-la/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*