“Manja Betul…”- Video Mira Filzah & Suami Di Youtube Bikin Peminat ‘G3ram’

Nampaknya, selepas sekian lama tidak memuat naik video di laman Youtube iaitu milik pasangan popular, Mira Filzah dan suami, Wan Emir Astar tetapi kelmarin pasangan sama cantik, sama padan itu kembali menjadi perhatian pengguna Youtube apabila mereka akhirnya memuat naik video terbaru.

Sekali lagi, Mira Filzah dan suami cuba untuk menghasilkan kek dan dia berkongsikan sepanjang penghasilkan carrot kek kepada warganet dengan menunjukkan cara mereka menyediakan bahan.

Sehinggalah mereka juga merasa sendiri kek yang dihasilkan mereka berdua lalu berkongsikan bagaimana rasa kepada semua.

Mira Filzah

Walau bagaimanapun, bukan itu sahaja yang menarik perhatian peminat Mira Filzah apabila gelagat sweet dia bersama suami di dapur bersama-sama menghasilkan carrot cake mengundang reaksi ramai yang geram melihat kecomelan pasangan popular itu.

Menerusi video berdurasi lebih 14 minit itu yang dikongsi melalui Youtube mereka, EmirAmirah di akhir video juga sempat bermain satu permainan popular.

Biarpun begitu, peminat juga meminta agar Mira Filzah dan jejaka pilihan hatinya itu untuk memperbanyakkan video sepanjang PKP dilaksanakan.

“Gewamm tengok this lovely couple”

Mira FilzahMira Filzah

“Manja betul Mira Filzah, comel both of you”

Mira FilzahScreenshot_516

“Ha camni bagus, masak-masak dengan husband bubu tu. Jangan dok ikut trend buat content b*doh b4bi air lah apa ok”

Screenshot_515Screenshot_517

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

 

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*