VIDEO “Lepas Si Ayah P0sitive C0vid-19” Ini Reaksi Anak-anak Aeril Zafrel

Pasangan pelakon dan usahawan terkenal Wawa Zainal dan Aeril Zafrel sering menjadi perhatian. Keluarga beliau sering menjadi perhatian ramai kerana gelagat mereka sekeluarga yg sering menghiburkan.

Terbaru Wawa telah memuatnaik satu video menunjukkan anak-anaknya menjalani swab test kerana suaminya Aeril Zafrel disahkan positif setelah melawat pengurusnya yang jatuh sakit semalam dan beliau juga bermalam disana dan ke klinik untuk melakukkan swab test.

“doakan kami negative cov1d19.. insyaAllah @aeril_zafrel u can f1ght this..

 selamat menjalani quarantine & we gonna miss you so much☹️

tq @kumpulan_megaklinik_zahran dtg rumah swab for me & family”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal)

Video yg dikongsi tidak kurang dari sejam meraih lebih 100k tontonan dan pelbagai komen. Rata-rata netizen mendoakan mereka sekeluarga cepat sembuh dan berharap agak anak-anaknya negative dari v1rus tersebut.

Jenguk pengurus sakit di rumah, Aeril Zafrel disahkan pos1tif Cov1d-19

Sebentar tadi, pelakon kacak dan juga usahawan berjaya, Aeril Zafrel telah memaklumkan menerusi Instagramnya bahawa dia disahkan positif Cov1d-19.

Dapat perkhabaran aku pos1tif Cov1d-19

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel)

Jenguk pengurus tak sihat di rumah

Menurutnya, dia mendapat perkhabaran mengejutkan itu pada malam tadi selepas menjalani ujian saringan di klinik swasta bersama personal assistant (PA) merangkap pengurusnya yang mengalami gejala tidak sihat sejak beberapa hari.

Dalam penerangan Aeril, dia telah datang menjenguk pengurusnya yang tidak sihat pada hari Isnin. Pada keesokkan harinya, dia dan PA telah ke klinik untuk melakukan ujian saringan dan disahkan positif pada malam hari.

Setakat ini, Aeril telah melakukan kuarantin kendiri di bilik tingkat atas rumahnya dan seluruh ahli keluarga dan staf juga telah melakukan saringan.

Aeril memohon agar orang ramai dapat mendoakan agar ahli keluarganya dan orang yang berada di sekitarnya ketika ini menunjukkan keputusan negatif Cov1d-19 dalam ujian saringan tersebut.

Sumber: instagram Wawa Zainal dan Aeril Zafrel

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*