Ditanya Kenapa B3nci YB Muar, Ini Jawapan Padu TMJ

Menerusi Insta-story milik Tunku Mahkota Johor, Duli Yang Amat Mulia Tunku Ismail Idris Abdul Majid Abu Bakar Iskandar ibni Sultan Ibrahim Ismail atau lebih dikenali sebagai TMJ, baginda telah membuka ruangan soal jawab kepada pengikut di laman Instagram.

TMJ Balas Pertanyaan Pengikut Instagram 

Pelbagai persoalan telah diajukan baik kepada kebajikan negeri Johor, keluarga dan juga peribadi. Beberapa pendedahan yang tidak pernah diketahui ramai telah pun dibuat oleh TMJ termasuklah mengenai mengapa baginda tidak menyukai salah seorang ahli politik yang digelar ‘YB Muar’ ketika diajukan oleh salah seorang pengikut laman tersebut.

YB Muar ‘F4ke’

Menurut TMJ, baginda tidak menyukai ‘YB Muar’ kerana sikapnya yang sebagai suka berpura-pura (f4ke). Malah ketika soalan lain yang bertanyakan apakah maksud berpura-pura bagi TMJ, baginda menganggap sebagai individu yang tidak mempunyai prinsip dan hanya berpura-pura di media sosial.

“Orang yang takda prinsip. Orang yang berpura-pura di sosial media, orang yang macam lalang” tulis baginda

Dalam soalan susulan, TMJ turut menyatakan alasan menganggap ‘YB Muar’ itu sebagai berpura-pura adalah kerana baginda percaya bahawa seseorang individu itu haruslah mempunyai prinsip dan bukan sekadar mengikut angin yang bertiup.

Walau ramai yang sudah dapat menjangkakan siapakan ahli politik yang maksudkan, namun nama individu yang disebut dalam kenyataan ini melainkan panggilan ‘YB Muar’. Apa komen anda?

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*