Mawar Karim Akui Bers4lin Lagi Sak1t Dari Hidap Cov1d-19

Sudah pun dibenarkan keluar dari hospital selepas disahkan bebas daripada virvs Cov1d-19, Mawar Karim berkongsikan mengenai perkembangan terbaru bersama anaknya, Wan Maryam menerusi Instagram miliknya.

Pengasas tudung itu juga turut berkongsikan pengalamannya sepanjang dijangk1ti virvs berbahaya itu yang disifatkan kurang sak1t berbanding ketika melah1rkan Maryam.

“Kami dah discharged, balik rumah dah. Alhamdulillah segala urusan dipermudahkan terutamanya semua petugas barisan hadapan yang sangat membantu urusan saya dan Maryam. Saya fikir apa yang berlaku pasti ada hikmah.

“Tapi saya nak kongsi pengalaman sebenarnya ketika saya menjalani pembed4han ebdometriosis, cyst dan sewaktu dengannya sebelum adanya Maryam di dunia, itulah yang paling sak1t. Rasa macam m4ti hidup semula. Baru rasa itulah peluang kedua Allah bagi hidup. Lepas itu s4kit bers4lin,” katanya.

Dalam pada itu, Mawar turut menitipkan kata-kata semangat buat wanita diluar sana yang turut sama berdepan pengalaman sama sepertinya agar sentiasa berfikiran positif.

Terdahulu, Mawar dan Maryam disahkan pos1tif Cov1d-19 pada 5 Januari lau selepas menerima rawatan di sebuah pusat perubatan di Petaling Jaya, Selangor.

 

 

 

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : ROTIKAYA

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*