“Bidadari syurga…”Video dikongsi Neelofa hampir raih 1 juta views & 3 ribu komen,

Rasanya selebriti dan usahawan terkenal, Noor Neelofa Mohd Noor atau lebih mesra dengan panggilan Neelofa ini tidak asing buat orang ramai apabila kejayaannya sering menjadi tumpuan para wanita malah dia juga menjadi inspirasi.

Apatah lagi di kemuncak populariti bekas pengacara rancangan hiburan Meletop itu pada tahun lalu semakin menjadi perhatian selepas mengambil keputusan untuk tekad melakukan hijah dengan mengenakan purdah.

Keputusan itu disambut baik oleh peminat malah rakan-rakan selebriti turut mendoakan yang terbaik buatnya dan dalam pada masa yang sama, difahamkan juga selepas mengambil keputusan terbabit, jumlah pengikut Instagram Neelofa juga secara mendadak semakin meningkat yang mana sekarang ini dia diikuti 8.3 juta followers.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Jadi tidak hairanlah mengapa setiap kali posting yang dilakukan oleh Neelofa di media sosial terbabit sering mendapat perhatian sehingga ada juga mendapat ribuan komen dan dalam pada masa yang sama perkongsian video juga hampir mencecah jutaan tontonan.

Tidak terkecuali posting terbaru Neelofa yang memaparkan penampilan dirinya serba kelabu ini sekali gus menerima ribuan komen dan ditonton hampir mencecah 1 juta views dalam masa yang sekejap yang mana rata-rata warganet seronok melihat penampilannya itu.

Ternyata menerusi posting itu, rakan selebriti seperti Hannah Delisha dan Amira Othman turut meninggalkan komen kepada pengkongsian video Neelofa selain ujar peminatnya bahawa penampilannya mengundang rasa tenang kepada yang melihat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

“Bidadari syurga…”

“Tenangnya tengok Lofa”

Neelofa Neelofa Neelofa

“Tak tahu kenapa, tapi aura kecantikan dia ni luar biasa…”

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://apaceritatv.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*