[Video]$ayu, Pramugari Sriwijaya Air Sempat Call Ibu Minta Maaf SebeIum BerIepas.

Empat hari lalu dunia dikejvtkan dengan berita sebuah kapal terbang Boeing 737-500 milik Sriwijaya Air yang telah pun terhemp4s di sekitar Pulau Laki dan Pulau Lancang.

Sehingga ke hari ini, proses mencari dan menyelamat sedang giat dijalankan. Pesawat berkenaan telah membawa 62 orang penumpang keseluruhannya termasuk anak kapal bernama Mia Tresetyani.

SebeIum berIepas sempat call ibu minta maaf..Tak dapat bahagiakan orang tua.

Menerusi video yang dikongsi oleh pengguna TikT0k @roseannekirr, ahli keluarga pramugari itu sedang bersedlh mendengar perkembangan terkini kejadian tersebut.

Jelasnya lagi, Mia sempat menelefon ibunya sebeIum berIepas menaiki pesawat berkenaan. Wanita itu berkali-kali meminta maaf kerana tdak sempat membahagiakan kedua-dua orang tuanya.

Video:

Mia Tresetyani anak yang baik..bertanggungjawab jadi tuIang belakang keluarga.

Difahamkan, Mia juga adalah merupakan seorang yang sangat peramah serta bertanggungjawab sebagai tuIang belakang keluarga. Biarpun ber4t untuk menerima hakikat tlada yang terselamat dalam tragedl berkenaan, mereka semua masih berharap sekvrang-kvrangnya jsad kesemua penumpang dan krew kabin ditemukan.

Video:

Semoga tabah dan sabar buat keluarga yang ditinggaIkan..turut berdvka cita.

Menjngah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut simp4ti dengan kejadian yang telah terjadi selain berkesempatan mengucapkan tkziah. Mereka juga berharap semoga segala urusan pencarian dipermudahkan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Portal Harian Metro, TikTok Roseannekirr & Twitter Aris Wila

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*