“Maaf, Tak Sangka Kenyataan Saya Mendatangkan Kerugian Pada Naz Carpentry”

Seorang guru tadika disa.man Naz Carpentry selepas mengeluarkan kenyataan fit.nah di laman media sosial Instagram milik Awal Ashaari dan Facebooknya terhadap syarikat hiasan dalaman itu.

Kredit foto: IG

Naz Carpentry bagaimanapun menggu.gurkan saman fit.nah siber terhadap Mahfuzah Muhamad Muharrimi selepas dia membuat permohonan maaf menerusi Instagram TV.

“Saya mengakui bahawa tindakan saya itu telah menjatuhkan reputasi dan perniagaan Naz Carpentry dan ramai terpengaruh dengan kata-kata saya sehingga ramai pihak mempercayai Naz carpentry tidak bertanggungjawab dan tidak menyediakan servis yang bagus kepada pelanggan mereka.

“Saya tidak menyangkakan kenyataan saya telah mendatangkan kerugian pada syarikat Naz Carpentry,” ujarnya yang menyesali perbuatannya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NAZ American Furniture ???? (@nazcarpentry)

 

Sumber melaporkan, Naz Carpentry menghantar surat menuntut Mahfuzah memohon maaf dan membayar RM1,000,000 pada November 23, 2020.

Mahfuzah pada November 9, 2020 membuat kenyataan melalui posting dan komen di IGnya dengan mendakwa kononnya menjadi salah seorang man.gsa Naz Carpentry.

“Guru tadika tersebut juga telah mengeluarkan kenyataan-kenyataan fit.nah terhadap Naz Carpentry melalui penerbitan di Facebook pada June 23, 2020,” lapor sumber

Sementara itu, difahamkan sa.man fi.tnah siber syarikat berkenaan terhadap Awal masih berlangsung.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: cari

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*