“Kerana lelaki ciptaan Allah yang sering berubah ubah hatinya..”- Betty Banafe

Baru-baru ini, Betty Banafe ada berkongsi pandangan mengenai kesetiaan seorang lelaki di laman Instgaram miliknya.

Menurutnya, fitrah ;e;aki dan wamita adalah berbeza justeru dia menasihatkan agar kaum wanita mencari seorang lelaki yang benar-benar bertanggungjawab dan ikhlas.

“Setiakah seorang lelaki? Apa kata wanita… eemmphh lanjutan boleh di tomton di tonton.com , dalam wanita hari ini , isnin 12pm. 13 january 2020. ”

“What can i say they are no such things like SETIA on man. Fitrah lelaki langsung tidak sama dengan wanita. Carilah lelaki yang berakhlak dan bertanggungjawab. ”

“Keikhlasan adalah fondemental perhubungan. Kalau nak sayang., letak Allah dulu baru dia. Kerana lelaki ciptaan Allah yang sering berubah ubah hatinya. ”

“Teras hubungan yang berpanjangan adalah saling memaafi, memahami pemikiran masing masing, menghormati pandangan dan bertoleransi.

Love Betty Banafe”, kongsinya. 

 

 

View this post on Instagram

 

Setiakah seorang lelaki? Apa kata wanita… eemmphh lanjutan boleh di tomton di tonton.com , dalam wanita hari ini , isnin 12pm. 13 january 2020. What can i say they are no such things like SETIA on man. Fitrah lelaki langsung tidak sama dengan wanita. Carilah lelaki yang berakhlak dan bertanggungjawab. Keikhlasan adalah fondemental perhubungan. Kalau nak sayang., letak Allah dulu baru dia. Kerana lelaki ciptaan Allah yang sering berubah ubah hatinya. Teras hubungan yang berpanjangan adalah saling memaafi, memahami pemikiran masing masing, menghormati pandangan dan bertoleransi. Love Betty Banafe

A post shared by Betty Banafe (@bettybanafe) on

 

Melihat di ruangan komen, rata-rata memberi pandangan malah ada yang bersetuju dengan kenyataannya.

Sumber: Instgaram Betty Banafe

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*