Bekas Isteri Eizlan Yusof, Vie Shanti Khan ‘Tayang’ Gambar Bersama Suami Tarik Perhatian Ramai

Setelah beberapa tahun mendirikan rumah tangga, bekas isteri kepada pelakon Datuk Eizlan Yusof, Vieshanti Khan akhirnya menddahkan wajah suaminya, Datuk Seri Rahman Dahlan di Instagram.

Difahamkan, ini merupakan kali kedua dia berkongsi gambar suaminya itu dilaman sosial miliknya ketika mereka menghadiri sebuah majlis pernikahan sahabatnya.

“Tidaklah Allah SWT mempertemukan seseorang jika itu tidak baik buat dirinya.. dan jika ‘kebahagian’ yang kita cari suatu masa, lambat atau cepat.. kita pasti akan mendapatkannya, inshaa Allah..
.

Tahniah buat ‘Grandma’ @viezaalia and her bestfriend @drkamsiah for your big day.. “Barakallahu lakum wa Baraka ‘alaikum”.. mudah-mudahan Allah memberi kalian keberkatan dan melimpahkan atas kalian keberkahan ???????????????? #Congratulations #KalauDahJodoh ????”, kongsinya.

 

 

View this post on Instagram

 

Tidaklah Allah SWT mempertemukan seseorang jika itu tidak baik buat dirinya.. dan jika ‘kebahagian’ yang kita cari suatu masa, lambat atau cepat.. kita pasti akan mendapatkannya, inshaa Allah.. . Tahniah buat ‘Grandma’ @viezaalia and her bestfriend @drkamsiah for your big day.. “Barakallahu lakum wa Baraka ‘alaikum”.. mudah-mudahan Allah memberi kalian keberkatan dan melimpahkan atas kalian keberkahan ???????????????? #Congratulations #KalauDahJodoh ????

A post shared by Vie Shantie Khan (@vieshantiekhan) on

Di ruangan komen pula, orang ramai mula memberi respon dan mendoakan kebahagiaan buat wanita itu.

Difahamkan juga, Vieshanti sedang hamil anak pertama bersama suaminya itu dan bakal menimang cahaya mata tidak lama lagi.

 

 

View this post on Instagram

 

For better and for worse thank u my lovelies for the suprise ???????? #Vsk #NotYet33 #OneMoreDayToGoTo33 #ItsTomorrow ????

A post shared by Vie Shantie Khan (@vieshantiekhan) on

Sumber: Instagram Viesahnti Khan

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*