Risteena dedah tunang sanggup tidur 3, 4 jam sahaja sehari untuk menghalalkannya..

Beberapa hari yang lepas, Risteena ada berkongsi perbualan menerusi aplikasi Whatsapp bersama tunangnya, Isa Khan di Instagram.

Menurutnya, tunangnya itu hanya tidur sekitar 3 hingga 4 jam sahaja sehari semata berusaha untuk menghalalkannya.

“Our conversation before sleep ❤️ .

Just to share with you guys, lately ni kami memang tak cukup tidur especially Isa yang work hard untuk bisnes kami. Tak sangka dia bekerja keras sehingga tahap tidur 3-4 jam sahaja sehari. Alasannya untuk bahagiakan saya, untuk menghalalkan saya. Rezeki dia datang mencurah. Alhamdulillah. Saya happy tengok satu persatu yang dia capai sekarang. Katanya, saya semangat dan kekuatan dia. Actually we both need each other so much! Kami kuat dan semangat bila kami bersama. Semoga dengan izin Allah, @lovit_hq terus success hasil kerja keras awak sayang❤️ .

Ya Allah, jauhi @theisakhan dari niat tidak baik manusia, permudahkan segala urusannya, beri kesihatan yang baik untuknya, kuatkan semangatnya, lindungi dia dimana pun dia berada, curahkan rezeki yang tidak disangka sangka, jadikan dia seorang yang berjaya dunia dan akhirat. Amin????
.
Selamat malam semua ????”, kongsinya.

 

 

View this post on Instagram

 

Our conversation before sleep ❤️ . Just to share with you guys, lately ni kami memang tak cukup tidur especially Isa yang work hard untuk bisnes kami. Tak sangka dia bekerja keras sehingga tahap tidur 3-4 jam sahaja sehari. Alasannya untuk bahagiakan saya, untuk menghalalkan saya. Rezeki dia datang mencurah. Alhamdulillah. Saya happy tengok satu persatu yang dia capai sekarang. Katanya, saya semangat dan kekuatan dia. Actually we both need each other so much! Kami kuat dan semangat bila kami bersama. Semoga dengan izin Allah, @lovit_hq terus success hasil kerja keras awak sayang❤️ . Ya Allah, jauhi @theisakhan dari niat tidak baik manusia, permudahkan segala urusannya, beri kesihatan yang baik untuknya, kuatkan semangatnya, lindungi dia dimana pun dia berada, curahkan rezeki yang tidak disangka sangka, jadikan dia seorang yang berjaya dunia dan akhirat. Amin???? . Selamat malam semua ????

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

Menerusi ruang komen, ramai yang memuji sikap bersungguh-sunggh Isa Khan dalam mencari rezeki malah ada yang mendoakan pasangan ini segera mendirikan rumah tangga.

 

 

 

View this post on Instagram

 

Founder of @lovit_hq ❤️

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

Sumber: Instagram Risteena

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*