Dilabel S0mb0ng & Berl4gak Gara-Gara Tidak Layan Peminat Berselfie, Ini Jawapan Padu Fasha Sandha

Menjadi seorang selebriti memerlukan seseorang sentiasa bermanis muka dan ramah untuk menjaga hati semua pihak. Iyalah, sepanjang kerjaya sebagai selebriti, peminat merupakan orang yang paling penting untuk memberi sokongan kepada artis kegemaran mereka.

Namun, sebagai seorang peminat pula, kita hendaklah bertolak ansur dan memahami situasi yang sedang dilalui selebriti. Jangan main terj4h saja. Itulah yang berlaku kepada Fasha Sandha apabila dia dilabel s0mb0ng gara-gara tidak ‘melayan’ peminat mahu berselfie. Ber4ng dengan tudvhan tersebut, Fasha Sandha beri jawapan balas.

Assalamualaikum,

Ini gambar diambil secara curi dan posting ni dibuat oleh SITI S*** DI FB (Mungkin akan tukar nama di FB selepas posting ini dibuat). Sejelasnya gambar ini gambar saya bersama anak sahabat saya Rita Sosilawati di depan cashier.

First of all, terima kasih SITI S*** diatas posting ini. Ingin saya jelaskan disini, saya tak kisah pun, nak undi ke taknak undi ke, sebab saya pun dah tak kisah bab anugerah, sebab fokus utama saya adalah anak-anak, BUKAN UNDI ANUGERAH.

Ingin saya jelaskan disini ya, YA SAYA MEMANG BERUBAH MENJADI S0MB0NG DI SITUASI INI, DEMI KESELAMATAN SAYA DAN ANAK-ANAK. PEMINAT YANG TAK FAHAM TENTANG SAYA, SILA HADAM JAWAPAN SAYA. Jangan GANGGU SAYA KETIKA

1. Ketika saya bersama dengan anak-anak saya, anak-anak buah saya, dan dengan anak-anak sahabat-sahabat saya, kerana TANGGUNGJAWAB MENJAGA anak ni bukan TUGAS YANG MUDAH, seminit terleeka, anak boleh HIL4NG!

2. Ketika di hadapan cashier atau ATM dan berurusan kewangan, sekelip mata terlepas pandang, akan kena r4gut

3. Di kaunter tiket atau access mana-mana tempat ses4k dengan anak-anak

4. Ketika saya sedang MENGADAP REZEKI MAKAN DENGAN KELUARGA SAYA.

Ingat ya, SELEPAS SAYA MENJADI SEORANG IBU, populariti bukan KEUTAMAAN SAYA. TUGAS SAYA SEBAGAI IBU DAN ISTERI ADALAH NOMBOR SATU.

ARTIS BUKAN MILIK MASYARAKAT, KAMI MILIK ALLAH DAN KELUARGA KAMI. Jadilah PEMINAT YANG BIJAK, TENGOKLAH MASA SESUAI NAK MINTAK SELFIE, ORANG LAIN BERIBU-RIBU dapat je BERSELFIE DENGAN SAYA. MASA AWAK MINTAK NI TAK KENA MASA, LEPAS TU NAK VIRAL-VIRAL burukkan ARTIS. H1na muka saya, h1na saya pakai selipar. Apa masalahnya kalau saya pakai selipar. Sejujurnya AWAK TELAH f1tn4h SAYA.

Saya ingat awak, sebab semalam masa awak mintak selfie, saya kata sekejap ya, saya nak settlekan anak-anak saya sekejap. Lepas saya bayar dan lepas anak-anak saya dah masuk playground tu, saya cari awak, saya siap tanya pekerja saya, mana orang nak ambil gambar saya tadi, pekerja saya kata awak dah takde. LILAHI TAALA

Apapun TERIMA KASIH. Saya harap penjelasan ini CLEAR, dan semoga PEMINAT DAPAT GUNA OTAK BILA MASA SESUAI NAK SELFIE DENGAN ARTIS, TERUTAMA ARTIS YANG DAH ADA RAMAI ANAK. JADILAH PEMINAT YANG BIJAK

Terima kasih.

@wlfs4eva

Sumber : Fasha Sandha

Sumber : OhBulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*