Berjaya miliki wisma sendiri, Aeril berkongsi cerita ketika mulakan perniagaan..”Wawa ambil order, saya hantar sendiri ke pos laju..”

Beberapa hari yang lepas, pelakon dan juga usahawan Aeril Zafril ada berkongsi rasa syukur dengan rezeki yang dikecapinya bersama isteri.

Menurutnya, impiannya dan isteri untuk memiliki wisma sendiri telah terlaksana. Walaupun pada awal mereka hanya berniaga dari rumah dan melalui banyak dugaan namun semua itu telah membuahkan hasil.

“Alhamdulillah melangkah setapak lagi . Impian untuk duduk di wisma tercapai..bermula dari bekerja di rumah. Wawa la ambil order whatsapp, wawa la yg tulis order, & saya pulak tukang hantar barang ke poslaju.. tak sangka hari ini da ada hampir 20 staff & hampir 1,000 resellers @wawacosmeticshq .”

“Ya Rabb terlalu byk nikmat yg kau beri.. pinjam kan la nikmat ini selamanya rabb. Kuat kan kudrat kami utk berusaha lebih lagi demi anak2 di bawah @wawacosmeticshq . Kepada @w4w4_zainal .. terima kasih kerana setia bersama saya dari zaman susah dlu.. sehingga skg ???? doakan kami ya. “, tulisnya.

 

Menjengah diruangan komen, ramai yang mengucapkan tahniah kepada Aeril dan Wawa atas kejayaan mereka termasuk rakan artis.

 

 

 

View this post on Instagram

 

ada yang dah dapatkan set fantasy dari @wawacosmeticshq ? harga cuma rm 65 je . free auto eyebrows

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Sumber: Instagram Aeril Zafril

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*