Tahniah! Erra Fazira dinobat penerima anugerah Primadona Malaysia! “Doa memainkan peranan yg sangat penting”

Primadona Malaysia, Erra Fazira meluahkan rasa syukur apabila terpilih sebagai penerima anugerah The Primadona Achievement Awards di Malaysia Prestigious Industry Award 2019 (MPIA) yang berlangsung di Putrajaya, baru-baru ini.

Erra turut berkongsi momen yang membanggakan itu di laman Instagram miliknya.

“Allahuakbar.. sebenarnya post ini delay beberapa hari sbb masih terkesima ☺️???? .. .

But sincerely from the bottom of my heart.. i am blessed n deeply honored to receive this award.. I definitely wil treasure this sweet moment forever.. ❤️ . .

Apapun syukur dgn segala pemberianNya.. . Once again, thank you very much to @mypiawards2019 for the award.. dan tahniah juga kepada semua penerima awards pada malam yang bersejarah itu ???? . .

Saya percaya selain dari usaha dan kerja keras.. doa memainkan peranan yg sangat penting. Berkat doa mak, keluarga, saudara mara, rakan taulan juga kesayangn hamba yg taknpernah pernah putus mendoakan dan memberi sokongan sepanjng saya dalam industri.. terima kasihhhh semuaaa.. Hanya Allah dapat membalas kebaikkn dan jasa kalian selama ini.. ???????? . .”, tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

. Allahuakbar.. sebenarnya post ini delay beberapa hari sbb masih terkesima ☺️???? .. . But sincerely from the bottom of my heart.. i am blessed n deeply honored to receive this award.. I definitely wil treasure this sweet moment forever.. ❤️ . . Apapun syukur dgn segala pemberianNya.. . Once again, thank you very much to @mypiawards2019 for the award.. dan tahniah juga kepada semua penerima awards pada malam yang bersejarah itu ???? . . Saya percaya selain dari usaha dan kerja keras.. doa memainkan peranan yg sangat penting. Berkat doa mak, keluarga, saudara mara, rakan taulan juga kesayangn hamba yg taknpernah pernah putus mendoakan dan memberi sokongan sepanjng saya dalam industri.. terima kasihhhh semuaaa.. Hanya Allah dapat membalas kebaikkn dan jasa kalian selama ini.. ???????? . . . ???? ~ @makeupbydeqsha . ???? ~ @syafieq_ayman . ???? ~ @bangsawanpictures . . ????????????‍????‍????‍???? family kesayangan hamba @bersamaerra

A post shared by Erra Fazira (@errafazira) on

 

 

View this post on Instagram

 

Congratulations to Erra Fazira #ExtraOrdinaryAchievement #PrestigiousIndustryAward #mypiawards2019

A post shared by PRESTIGIOUS INDUSTRY AWARD (@mypiawards2019) on

Selain Erra, beberapa selebriti lain termasuk Datuk Ramli MS, Datuk Yusuf Haslam, Datuk Hans Isaac, Shuib dan Zara Zya turut menerima anugerah di dalam kategori yang lain.

Tahniah diucapkan kepada Erra dan para penerima anugerah yang lain! Selamat Maju Jaya!

Sumber: Instagram Erra Fazira, Mypiaawards2019

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*