Cuba ‘look’ lain dari yang lain, Stacy akui buat Akim tidak senang duduk..”Tangan i pun dia xmau lepas sampai rumah!”

Penampilan berbeza penyanyi Stacy Anam di konsert Mentor Milenia 2019 pada Ahad lalu telah menarik perhatian media dan peminat.

Lain dari yang lain, Stacy telah mewarnakan keningnya berwarna merah!

Difahamkan, penampilan Stacy telah ditatarias oleh jurumekap terkenal Dato Alha Alfa sementara rambutnya pula ditatarias oleh Ezal Ezlizan.

Stacy turut berkongsi beberapa keping fotonya di Instagram dan bertanya pendapat peminat tentang ‘look’ nya itu.

“Cantik kah look Kening Berd4rah saya semalam cingh! Look ni memang b4haya sebab buat Mentor Akim tidak senang duduk pastu tangan i pun dia xmau lepas sampai rumah cenggghhhh!!???? Thank you kepada orang2 kreatif dan super talented yang bagi look ni on point semalam❤️???? Suka sangat look ni dapat juga cover muka ker1sauan tengok protege perform semalam???????? Semoga segalanya akan dipermudahkan untuk kami semua di minggu ini dan juga minggu seterusnya In sha Allah????????”, tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

Cantik kah look Kening Berdarah saya semalam cingh! Look ni memang bahaya sebab buat Mentor Akim tidak senang duduk pastu tangan i pun dia xmau lepas sampai rumah cenggghhhh!!???? Thank you kepada orang2 kreatif dan super talented yang bagi look ni on point semalam❤️???? Suka sangat look ni dapat juga cover muka kerisauan tengok protege perform semalam???????? Semoga segalanya akan dipermudahkan untuk kami semua di minggu ini dan juga minggu seterusnya In sha Allah???????? . #tv3malaysia #mentormilenia2019 #teamstacy #red&black Makeup @alhaalfa Hair @ezal_ezlizan Stylist @annayhusin ???? @preciousbysiska @wanpaofficial

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam) on

 

 

View this post on Instagram

 

Siapa yang tengah layan mentor milenia sekarangg??????????????????????????

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam) on

Antara komen yang diterima oleh Stacy dari peminat..

Sumber: Instagram Stacy Anam

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*